Herpeederpee Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 In Flames - Evil In A Closet <3 Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Dire Straits - Brothers in arms Rainbow - Bye bye baby goodbye (Jeg kjenner trommis'en i bandet, det var han som også skrev denne sangen..) DDE - E6 (Vet ikke hvorfor!! ) Lenke til kommentar
Chilliwawa Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 (endret) Endret 7. desember 2015 av Chilliwawa Lenke til kommentar
vegkaar Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 (endret) Alan Jackson - Where Were You Enya - Only Time Harry Chapin - The Shortest Story Endret 14. august 2006 av vegkaar Lenke til kommentar
Lauk Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Dream Theater - Disappear En utrolig stemningsfull sang som handler om en mann som akkurat har mistet kona si. Jeg skjønte den ikke helt i starten, men når jeg leste ordentlig gjennom teksten skjønte jeg hvor trist den er. Dette er tatt ut fra slutten av sangen: So I'm moving on I'll never forget As you lay there and watched me Accepting the end I knew you were scared You were strong, I was trying I gave you my hand I said it's okay, letting go, time to leave here And I'll carry on The best that I can without you here beside me Let Him come take you home Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Time to say good-bye Husker ikke hvem som synger den men trist er den tror jeg. (For alt jeg vet kan de synge om solskinn, fordi jeg skjønner ikke hva de synger) Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Gary Jules and Michael Andrews - Mad World (Donnie Darko Soundrack) Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Amazing Graze...<3 Og when you say nothing at all, men på en litt annen måte kansje... Lenke til kommentar
Bleach Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Nirvana - Pennyroyal Tea (Unplugged) Radiohead - Creep (Acoustic) Counting Crows - Round Here PS: Ikke anbefalt å høre på i alkoholisert tilstand! Lenke til kommentar
Shen Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Pink Floyd - Shine on your crazy diamonds. Kan vell ikke akkurat si at det er en grinesang, men når jeg sitter i stua med lysa av med surroundanlegget på full guffe og refrenget på konsertversjonen på Pulse dvden setter inn så må jeg innrømme at jeg får en tåre i øyekroken. Lenke til kommentar
St-Cruz Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 (endret) Mye av Kent og James Blunt Dirty oppland - ingen ting varer evig (Kanskje bare meg) Endret 15. august 2006 av St-Cruz Lenke til kommentar
rareben Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 P. Diddy - I'll Be Missing You Coldplay - The Scientist Foo Fighters - Miracle Vet ikke hvorfor, men de er så fine. Lenke til kommentar
augulv Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Jeff Buekly - Hallelujah Neil Young - Harvest Moon Bruce Springsteen - The River Årets Låter! Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Moby - Why Does My Heart Feel So Bad Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 You'll Never walk alone Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 James Blunt - No bravery pretenders - I'll stand by you Heaven 9/11 Remix - Dj sammy de for meg nesten til å grine, og når jeg er lei meg så..jah.. Lenke til kommentar
Liquid_Crystal Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Det variere veldig med hvilken sinnstemning jeg er i. Tror ikke jeg har noe som sår til hver gang.... Lenke til kommentar
St-Cruz Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 A Perfect Circle - 3 Liberas James Blunt - 3 Wise Men Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Devin The Dude-Georgy Har vel kanskje mer med hva jeg forbinder sangen med, men sangen er utrolig fin uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå