.AN.XVIII.IV:. Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Auto Pilot - Squaring the Circle Antony & the Johnsons - Hope There's Someone Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Det aller meste med Anathema fra Eternity og frem til i dag. Skal jeg trekke frem en spesiell sang med de må det bli One Last Goodbye. Handler om to av bandmedlemmenes mor som gikk bort tidlig etter lang tids alkoholisme. Skjekk forresten ut sangen Forgotten Hopes også med samme band. Ellers så har vi Porcupine Tree - Stars Die og Collapse the Light into Earth. Lenke til kommentar
katta90 Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 ALT DETTE ANBEFALES Å LASTE NED...Mener det!....Hvis du vil grine litt vertfall!...Ellers å utrolig fine låter.... Creed - Higher Den er helt fantastisk..jeg begynte å grine første gang jeg hørte den, og måtte høre den om og om igjen hele tiden..Merk dere melodien i refrenget.....ååh..<3 Stage dolls - Crying over you Denne anbefales, helt utrolig fin..Kjærglighets sorg sang kanskje....Men sukk altså Stage dolls- Love dont bother me LAST NED...Fin fin...kjærglihets sang til å grine av...<3 Stagedolls - Hard to say goodbye Trist... Tom mcrae - Vampire heart ubeskrivelig flott...Den er til å grine av...! Tom mcrae - End of the world news Den er sånn jeg griner av...Får sånn rar følelse av å høre på den... Joshua Radin - Closer ...Skikkeli fin.....Veldig treig...og trist Lifehouse - Breathing Denne kan ikke beskrives en gang...får frysninger og tårer bare jeg hører begynnelsen.... Twista - Hope Den får vertfall meg til å grine...Twista er så sjukt flink rapper... Sr-71 med My world ....Kjempe trist...Last ned! Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 - Imogen Heap - Hide and Seek (Sterkt grunnet forferdelig avsluttning på The OC og personlige opplevelser) - Damen Rice - I Remember - Sigur Ros - Sæglópur Lenke til kommentar
AlexGM Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Clapton - Tears in heaven Springsteen - The river Gnr - Patience Lenke til kommentar
vegkaar Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 (endret) mange av de der 9 11 sangene er til å grine av... Dj Sammy - Heaven (september 11th Remix) Silent Night 9-11 http://smokeys-trail.com/911/silentnight-9-11.zip http://www.excellcsi.com/wtctribute.html Endret 9. august 2006 av vegkaar Lenke til kommentar
kalli Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Må vel bli "tears in heaven" det... Og "Vårsøg"... Lenke til kommentar
lacoste Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Sarah McLachlan - Angel Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Cemetary Gates av Pantera, fordi det minner meg i aller høyeste grad på at Dimebag er borte. Lenke til kommentar
Chriztar Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Pink Floyd har masser med melankolske sanger, Wish You Were Here er personlig favoritt. Bob Marley skrev også en del sanger som setter i gang følelsene, No Woman No Cry gjør meg trist av personlige årsaker. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Stream of Passion - Passion. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Metallica - The unforgiven || Lenke til kommentar
Bøtta Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Nas - Dance. Sangen til meg og X'en, er ikke så lenge siden det ble slutt. Men kommer nok over hu en dag. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 417 Guns 'n' Roses - Knockin on heavens door Er ikke noen spesiell grunn til sangen, den er bare trist. Halvdan Sivertsen - Kjærlighetsvise Minner meg om en spesiell plass på en øy som heter Bømlo, det var der jeg budde først. Bye Bye Johnny Hvis jeg setter meg ned og hører etter på sangen, så triller det kanskje en tåre frem Mary's Boy Child/Oh My Lord - Boney M Den er bare nydelig, selv om jeg ikke er kristen. Dette var noen av sangene da. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Janis Joplin - Little girl blue Carole King - You've got a friend Joni Mitchell - Blue Lynyrd Skynyrd - Free bird Morrissey - There's a light that never goes out Pearl Jam - Alive Sigur Rós - Svefn-G-englar Simon & Garfunkel - Bridge over troubled water Simon & Garfunkel - Scarborough fair Simon & Garfunkel - America The Band - The weight The Beach Boys - Wouldn't it be nice The Byrds - Turn! Turn! Turn! (liker den bedre enn org) The Kinks - Waterloo sunset The Who - We're not gonna take it (see me, feel me, touch me, heal me) Van Morrison - And it stoned me Van Morrison - Crazy love Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 (endret) Morten Abel - Dad's Girl Trist tekst Endret 11. august 2006 av Lungemannen Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Ingenting slår Leonard Cohen - Alexandra Leaving Lenke til kommentar
mugg3n Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Jeg har ikke begynt å grine av musikk enda (som jeg kan huske ). Men jeg slenger opp noen dødsfine sanger likevel. Kamelot - Wander Dream Theater - One Last Time Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå