bohemen Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Queen - We are the champions Vet ikke om dette skyldes melodien og Freddies fantastiske vokal, eller om grunnen er at låta kun spilles i forbindelse med feiring (gjerne av en sportslig begivenhet). Direkte strålende sang dog, som synges av musikkhistoriens største vokalist. Lenke til kommentar
araziel Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Folk og Røvere - Englestøv Pachebel - Canon (D Minor) fordi de er fine som fy Sikkert andre også, men det jeg kommer på i øyeblikket. Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Massive Attack - Teardrop Den fikk meg til å grine.. Når den blei spilt i Prison Break ep.20 Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Metallica - Enter Sandman Nirvana - Smells like a teenspirit U2- City of blinding lights U2 - Miss Sarajevo Dire Straits - Walk of Life Dire Straits - Money for Nothing Smash Mouth - All Star Led Zeppelin - Black Dog Vassendgutane - Granada (møkkasong, men den bringer fram minner) The Clash - London Calling Alle dessa er knytta til særs gode minne. Mine aller beste minne, faktisk. Lenke til kommentar
Nemi2003 Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 True Colors med Cyndi Lauper tidløst, vakkert og trist Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 U2 - With or without you U2 - One (live og orginalen) U2 - Sometimes you can't make it on your own Johnny Cash - Hurt Jeff Buckley - Hallelujah Eric Clapton - Tears in Heaven Phil Collins - Against all odds Phil Collins - You'll be in my heart Phil Collins - Think twice Elton John - Løvenes konge sangen Evanesence - My immortal Michael Jackson - Speechless Kommer ikke på fler i farta Forresten *, City of Blinding Lights er jo ikke en trist sang, tvert imot så blir jeg alltid i godt humør når jeg hører den Edit: Braveheart, Theme Song Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Within Temptation - Our Farewell. Er deler av sanger som rører ved meg, som f. eks The Unforgiven I og II av Metallica. Tekst og melodi i kombinasjon har veldig mye å si. Lenke til kommentar
blikkbert Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Dire Straits - brothers in arms... får tårer i øynene hver gang den blir spilt. 6369848[/snapback] 100% perfekt Lenke til kommentar
Northcity Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 desidert Nothing Else Matters fade to black unforgiven..ved de rolige riffene everybody hurts Halleluja sangen fra Shrek Lenke til kommentar
Kiter Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 In Flames - Evil in a closeth In Flames - Reflect the storm In Flames - The quiet place Metallica - The unforgiven Metallica - The unforgiven ll Metallica - Fade to black Rufus Wainwright - Halleluja Coheed and Cambria - Welcome home Marilyn Manson - Coma white Har litt sær musikksmak ifølge vennene mine :!: Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 (endret) Har litt sær musikksmak ifølge vennene mine :!: 6560282[/snapback] Hva hører du på? Endret 26. juli 2006 av Elyas Machera Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Ingen sanger som får meg til / nesten å grine. Kan hende jeg går inn i en merkelig transe noen ganger, men det er det. Lenke til kommentar
Kiter Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Har litt sær musikksmak ifølge vennene mine :!: 6560282[/snapback] Hva hører du på? 6560861[/snapback] Metal, mest death metal, men jeg hører på litt av hvert innenfor de fleste kategorier(sterkt overdrevet). Er en jente på 16, så da blir man fort stemplet som sær Lenke til kommentar
K-F-J Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Det meste på vg listen får meg til å grine Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Slenger meg på den j0nz0r. Lenke til kommentar
Grønning Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Return - Bye Bye Johnny. Tårer i øynene Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Tupac - Dear mama Tupac - Changes Har egentlig ikke hørt noe særlig på 2Pac før og jeg kunne virkelig føle intensiteten i musikken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå