Sensurert Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 (endret) Coldplay - Fix You Gråt faktisk da de spilte den i en trist scene av The O.C Endret 14. april 2006 av Impetus90 Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Nå vet ikke jeg hva du mener med ditt personlige bilde.. Det er riktignok fra en film, men synes du det ikke blir litt feil å vise det bildet til alle andre brukere? Hvis du ikke har noen problemer med det, anses hakekorset som propaganda.. Lenke til kommentar
Con Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Pink Floyd - Comfortably Numb 5616974[/snapback] Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Jeg trodde jeg hadde skrevet dette, men låten over alle låter for meg er: Kamelot - A Sailorman's Hymn Den er fin å høre på, men den gir meg en slags melankolsk stemning. Lenke til kommentar
Gorbag Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Uriah Heep - Sweet Freedom (andre verset. herlige akkorder som Ken Hensley legger på orgelet. da er tårene rett rundt hjørnet). når den sangen spilles skal absolutt alle holde kjeft. dette er en av de få sangene som jeg aldri spiller når det er folk i nerheten. den fortjener all den oppmerksomhet den kan få. og det er alltid noen som må snakke(!!) Lenke til kommentar
mandela Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Jeff Buckley - Hallelujah 2692378[/snapback] ærlig talt, dette er en pulesang trist musikk: Soundtrack til filmen "In The Mood For Love", spor 1. Yumeji's Theme. Gåsehud over hele kroppen, filmen er forøvrig fantastisk bra. Norsk omtale: http://www.filmweb.no/kino/article66714.ece Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Ikke grine akkurat, men den er veldig stemningsfull: Lars Bremnes - Kunne æ skrive. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 (endret) Jeg trodde jeg hadde skrevet dette, men låten over alle låter for meg er: Kamelot - A Sailorman's Hymn Den er fin å høre på, men den gir meg en slags melankolsk stemning. 5925065[/snapback] Jeg har også glemt å nevne Tenhi. Noen låter fra det bandet kaprer vel de påfølgende plasseringene. N.P.: Tenhi -> Salain - Shapeless Endret 16. april 2006 av -Knuð Lenke til kommentar
CSM Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Jeg trodde jeg hadde skrevet dette, men låten over alle låter for meg er: Kamelot - A Sailorman's Hymn Den er fin å høre på, men den gir meg en slags melankolsk stemning. 5925065[/snapback] Totalt enig med du. Kjempefin sang! Lenke til kommentar
Getaway in AA Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Vis man skal ha èn sang som er verdens tristeste og som får mange til å (nesten grine), så må det være orgialen av R.E.M sin sang: Den heter The Who : Behind The Blue Eyes, er klart en av verdens tristeste sanger... The Kinks The Doors The Who 4 Ever Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 (endret) John Mayer - Daugthers Jack Johnson - F-Stop Blues John Mayer - Walk On the Ocean Minor Majority - Come Back To Me Belle and Sebastian - We Rule The School Plain White T's - Hey There Delilah Red Hot Chili Peppers - Californication Thomas Dybdahl - Love Story Thomas Dybdahl - One day you'll Dance For Me, New York City Damien Rice - The Blowers Daugther Endret 23. juni 2006 av Jonasbrann Lenke til kommentar
Axes Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Coldplay - Fix You Gråt faktisk da de spilte den i en trist scene av The O.C 5920942[/snapback] Wtf Henrik? Busted? Lenke til kommentar
xersess Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 tror ikkje har grinet når eg har hørt ein sang, uten vidare, men deep purple - soldier of fortune opeth - hope leaves burde kunne få til det! Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Dire Straits - brothers in arms... får tårer i øynene hver gang den blir spilt. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Jeff Buckley - Hallelujah 2692378[/snapback] ærlig talt, dette er en pulesang 5925306[/snapback] Pulesang = Phil Collins - Sussudio *bilder av American Psycho i hodet* Lenke til kommentar
Booz Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 (endret) Alex Megane - I Think Of You (Original Radio Mix) <- vocaltrance Aviation - You Were My Everything <- rap DHT - Listen To Your Heart <-eurodance Kelly Clarkson - Because Of You <- sjekk musikkvideoen på youtube Millennium - Day After Day <- vocal trance Stage Dolls - Love Don't Bother Me <- var sangen til til xdama mi og meg :/ klarer ennå ikke og høre denne sangen uten og få store mengder rusk på øynene, selv om jeg har vært singel i 5 mnd.... DJ Sammy - Heaven 911 Remix Nick Lachey - What's Left Of Me Endret 12. juli 2006 av Booz Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Jeg tok nesten til tårene når jeg hørte på Deliverance(av Opeth) og Ænema(av Tool) på vei hjem fra quarten. Men det har nok grunnlag i mer enn bare sangene i seg selv. Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Etter å ha sett denne Så griner jeg nå av glede fordi Italia vant VM til tross for å ha blitt neglisjert i tidligere VM Lenke til kommentar
Axes Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Alex Megane - I Think Of You (Original Radio Mix) <- vocaltranceAviation - You Were My Everything <- rap DHT - Listen To Your Heart <-eurodance Kelly Clarkson - Because Of You <- sjekk musikkvideoen på youtube Millennium - Day After Day <- vocal trance Stage Dolls - Love Don't Bother Me <- var sangen til til xdama mi og meg :/ klarer ennå ikke og høre denne sangen uten og få store mengder rusk på øynene, selv om jeg har vært singel i 5 mnd.... DJ Sammy - Heaven 911 Remix Nick Lachey - What's Left Of Me 6480223[/snapback] Masse av det er trance right? Griner av trance jeg også, skjønner åssen du har det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå