mikk- Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Forrest Gump Soundtrack - Themesong Mew - Comforting Sounds =/ Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Opeth - Isolation Years Lenke til kommentar
blikkbert Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 gråter ikke akkurat, men den er fin DJ Sammy - Heaven Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Denne gir meg i alle fall klump i halsen: Nirvana - Something In the Way. Omtrent einaste Nirvana-låta eg virkelig liker. Lenke til kommentar
CSM Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Windir - Saknet Den er så sykt mørk og dyster. 5611132[/snapback] Kan vanskelig si meg mer enig Hele albumet er ett mesterverk, men Saknet og Svartesmeden og Lundamyrstrollet er mine høydepunkt Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Windir - Saknet Den er så sykt mørk og dyster. 5611132[/snapback] Kan vanskelig si meg mer enig Hele albumet er ett mesterverk, men Saknet og Svartesmeden og Lundamyrstrollet er mine høydepunkt 5677581[/snapback] Jess,en må bare elske gitaren i Svartesmeden og Lundamyrstrollet, denne live er fantastisk!! Lenke til kommentar
blikkbert Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Denne gir meg i alle fall klump i halsen: Nirvana - Something In the Way.Omtrent einaste Nirvana-låta eg virkelig liker. 5671454[/snapback] Denne suger hard... dårlig som bare det Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 (endret) OK, thx for teh info! =D Go you! Endret 28. februar 2006 av Satrucci_ Lenke til kommentar
Getaway in AA Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 En veldig trist sang er selvklart Johnny Cash med Hurt. Vis man hører godt etter på sangen, så kan man begynne å grine! En annen sang som er fin er Iron Maiden med No more lies Ozzy med Changes marshall B Mathers med Mockingbird Dj manggo med you are my fantasy er nokså fin Dimmu borger med broderskapets ring er faktisk fin heavy metall The Beatles Med Yesterday The Beatles med Imagine Led Zeppelin- stairway to heaven Nightwish med dead boy`s poem Nirvana- about a girl er kanskje en av de fineste sangene jeg vet om. Men Johnny cash er klart tristest. KLART Han var en legende innen country. Hurt var også han siste sang Lenke til kommentar
hørting Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Brad Paisley & Alison Krauss - Whiskey Lullaby Hellbillies - Eg gløymer deg aldri Åsmund Åmli Band - Om du ein dag vil heimte Bjørn Eidsvåg - Eg ser Kan ikkje seie at eg har byna å grine av nokon av dei men det va ikkje langt ifrå, hvertfal den fyrste. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Bjørn Eidsvog - Eg ser, Dimmu Borgir - Hybrid Stigmata Elton John - Candle In The Wind Johnny Cash - Hurt Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 gråter ikke akkurat, men den er fin DJ Sammy - Heaven 5671268[/snapback] Nåja... ' Ikke den typen musikk jeg først tenker på når det gjelder fine sanger.. Coldplay - Warning Sign Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Radiohead - Fake plastic trees. *frysninger* Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 (endret) Saybia - the day after tomorrow når jeg fikk vite at bestemor hadde sovnet inn en sommerkveld for snart 2 år siden så måtte jeg gå en lang tur og da husker jeg at jeg hadde denne sangen på replay og hver gang jeg hører den så tenker jeg på gode minner om bestemor Endret 2. mars 2006 av KRAFortune Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Radiohead-Creep blir jeg ør når jeg hører Fantastisk fin sang. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 R.E.M. - Everbody Hurts er.... trist. Rett og slett. 2692355[/snapback] den støtter eg Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Fikk tårer i øynene av Burzum - Tomhet engang. Og litt mer nylig av Drudkh - Wind of the Night Forest. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 techno får meg til å grine.. av smerte.. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Getaway in AA: Har du sett filmen om han da? Jeg så den på torsdag. Veldig bra film. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå