Heimen Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Elsker flere sanger fra Les Misèrables, men A little fall of rain er rett og slett bare nydelig. En fantastisk kjærlighetssang! Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Coldplay-fix you Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Limp Bizkit - Opiate, i negativ forstand Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 (endret) Oisann. Ser jeg må lese første innlegg før jeg poster.. Endret 3. desember 2005 av Fez Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 "Dire Straits - Brothers in arms" er min favoritt-deppelåt. For dere som ikke har hørt den, last ned ASAP. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 "Dire Straits - Brothers in arms" er min favoritt-deppelåt. For dere som ikke har hørt den, last ned ASAP. 5586495[/snapback] Jepp,det der er en skikkelig god låt.Har forøvrig mange minner til den låta Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Er enig med den.. Ellers har jeg faktisk hele Nirvana - Smells like teen spirit albumet.. Er så sykt mange gode minner osv i det albumet Atreyu - Tulips are better 30 Seconds To Mars - Capricorn, Attack, The Kill osv.. Enkelt og greit fordi: Om du gidder å analysere teksten og virkelig sette deg inn i den så skildrer desse sangene livet mitt så godt at jeg kunne like godt ha skrevet dem selv Har sikkert mange flere, men har litt vanskelig for å tenke på det nå Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Jeg får tårer i øynene av Illnath - Cast Into Fields Of Evil Pleas. Den er rett og slett utrolig vakker. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Rammstein - Stirb Nicht Vor Mir er en veldig trist sang, som har iløpet av de siste månedene betydd ganske mye for meg. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Imens man er inne på den itt hardere sorten; Windir - Saknet Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Limp Bizkit - Opiate, i negativ forstand 5248003[/snapback] Har Limp Bizkit covret Tool? Kan ikke være bra Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Det er ikke bare ikke bra, det er helt tragisk. Finner den sikkert med et eller annet p2p-program, den er live, og aldri utgitt, så tror ikke du bryter noen lover heller. Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Jewel - Foolish Game Bla. annet sunget av Vivian i fredagens Idol - semifinale. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 My Eyes And I, den er så sinnsykt fin.. Husker ikke hva bandet heter, de er ikke kjente. Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Gråter ikke, men hører på disse låtene hvis når behovet for å være nedstemt og tungsindig melder seg : K. Bråten Berg - Voggesang for en død far. 16 Horsepower - Hutterite mile Anathema - One last goodbye og A fine day to exit Jan Garbarek - Psalm Genesis - The Lamia Arcade Fire - Wake up Midnight Choir - Mercy of Maria Kate Bush - Cloudbusting (Trigger ett eller annet) Lenke til kommentar
Ikke det? Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Får nesten tårer i øya av: John Lennon (beatles) - Imagine Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Flipsyde - Happy Birthday Har nettopp blitt pappa selv og jeg får klump i halsen hver gang jeg hører denne sangen. Den handler om en far som synger om barnet de ikke fikk fordi de tok abort, og hvor mye han angrer, nei huff, får nesten tårer i øynene bare av å skrive dette... Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Five for Fighting - Superman Lynard Skynard - Freebird Lenke til kommentar
Suncurtain Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Parisienne walkways av thin lizzy, den er fin og litt trist. Mange gode forslag her, husker jeg begynte å grine av Pennywise -Bro Hymn Tribute etter at bassisten der døde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå