Thlom Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Jeg begynnte _nesten_ å gråte under Adelaide på Thomas Dybdahl konserten på Moldejazz i går Lenke til kommentar
Jan Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Jeg begynnte _nesten_ å gråte under Adelaide på Thomas Dybdahl konserten på Moldejazz i går Gjorde det i fjor i Roskilde på hans konsert. Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Kun en låt har fått neon tårer til å trille her: Alan Jackson - Drive For de av dere som kjenner den så er det ikke fordi sangen er fin akkurat. Mange forskjellige minner ute å går når jeg hører denne teksten. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Mange gode forslag her. Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Apoptygma berzerk - fade to black(sangen til metallica..like bra synes nå jeg) - coma white (spes. denne.. trist ) - Until the end of the world last de ned og hør på teksten.. værtall på de to øverste.. får frysninger.. også må jeg støtte: Scorpions - wind of change .. Lenke til kommentar
jostein_ Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 vincent de moor - flowtation 2001 Lenke til kommentar
sirtommen Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Mandy More - Only Hope Så er det en sang som jeg hørte på når ex'en gjorde det slutt, bittersweet tror jeg den het. Norsk gruppe? Tempation et eller annet hvis jeg ikke husker feil. Men jeg vil og si at etter en god film så er nesten all fim musikk "gråtbar". Noen filmer får den siste sangen til å sette et utrolig bra preg på filen, og dermed kanskje tvinge frem en tåre eller to Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Mandy More - Only HopeSå er det en sang som jeg hørte på når ex'en gjorde det slutt, bittersweet tror jeg den het. Norsk gruppe? Tempation et eller annet hvis jeg ikke husker feil. Men jeg vil og si at etter en god film så er nesten all fim musikk "gråtbar". Noen filmer får den siste sangen til å sette et utrolig bra preg på filen, og dermed kanskje tvinge frem en tåre eller to 5179767[/snapback] jeg vet hvordan sang du mener(bittersweet) finsk gruppa tror jeg.. men uansett, den funker den Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Hva med Enrique Iglesias - Hero, og Lonestar - Amazed? Herlige låter...:'( Lenke til kommentar
haarod Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Jet - Look What You've Done Lenke til kommentar
TrondPet Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Ikke langt i fra når jeg hører AFI- Silver and cold. Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 (endret) en rekke eminem sanger som ikke akkurat får deg til å grine, men er fine å høre litt på når du trenger litt "unhappy" sanger eminem - hailie's song eminem - when i'm gone eminem - mockingbird de jeg kommer på i farta må si jeg liker tekstene til eminem, de har alltid et bra poeng, imotsetning av 50cent og resten av companiet Endret 20. november 2005 av ssswopp Lenke til kommentar
Jan Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 hahahaha..Seriøst, hahaha. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 herregud at det er mulig Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Jada, alt er vel mulig.. Ingen er jo like. For meg er Ayla - Ayla part II en "hard" sang å høre av og til. Lenke til kommentar
chris Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 (endret) Mike & The Mechanics I wasn’t there that morning When my father passed away I didn’t get to tell him All the things I had to say I think I caught his spirit Later that same year I’m sure I heard his echo In my baby’s new born tears I just wish I could have told him in the living years Huff, den har jeg alltid syntes var trist, men etter at farsan gikk bort, så har det hendt mang en gang at jeg har felt en tåre eller to til denne sangen 2718900[/snapback] Jeg har ikke hørt sangen, men jeg synes det var veldig gripende å lese teksten og det du har skrevet her. Endret 22. november 2005 av chris Lenke til kommentar
chris Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Longwave - Wake me when It`s over Lenke til kommentar
chris Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Incubus - Wish you were here.Og det er enttop det jeg gjør. 2747028[/snapback] Jeg er veldig enig, det er en utrolig flott sang. Spesielt starten av låten. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 System of a down : Atwa Psycho Ligger mange minner i de låtene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå