Tonio Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 R. E. M. - Everybody hurts og Pain - Nothing gjør meg trist. Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 (endret) Har ikke lest så veldig mye på denne posten.. Men går det i Trist aka fin melodi? eller Trist aka Trist tekst? EDIT: rettet skrivefeil Endret 11. juni 2005 av crawford Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Har ikke lest så veldig mye på denne posten.. Men går det i Trist aka fin melodi? eller Trist aka Trist tekst? EDIT: rettet skrivefeil Jeg tror det går i hva som får oss (nesten) til å grine. Lenke til kommentar
misterpogo Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 John 5 - Flat Lines, Thin Lines Lenke til kommentar
Erren Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Belle And Sebastian - The boy've done wrond again Verdens fineste munnspillsolo!! Kunne før.. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 (endret) Jer har vanskelig for å grine egentlig(Nei, prøver ikke å være tøff eller noe), så skal ganske mye "trøkk" innvendig til for at det kommer ut. Men denne sangen: Björk - Play Dead. Det er bare noe av et vakreste, sarte, sensuelle, følsomme og nydelige som jeg har hørt. Må fint inrømme at det rant noen tårer første gang jeg hørte den, og det gjør det forsatt noen ganger. Nydelig sang. Endret 22. juli 2005 av TLZ Lenke til kommentar
hylo Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Tool - Pushit (live). This is teh emo-song! =D Lenke til kommentar
simplx Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Bon Jovi - Dry County. Den er nydelig Lenke til kommentar
LIRS Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 (endret) System Of A Down - Roulette Stone Sour - Bother Guns N Roses - Dont Cry Slipknot - Vermillion 1 og 2 Slipknot - Circle ikke no man griner av, men det er "tist" og rolig.. Endret 23. juli 2005 av LIRS Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Phil collins - In the air tonight kanskje? Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 også....phil collins - take look at me now... Hører på mange fine sanger nå...kjærlighets sorg :'( Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Cradle of Filth - Nymphetamine, Videoen er også vakker. Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Chris Deburg - lady in red Lenke til kommentar
wil Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 hei. her er en liste over sanger som jeg synes er litt trist: Freedom Call-We Are One (hadde kjærlighetsorg første gang jeg hørte den ) Freedom Call-Warriors. (det var det samme som We Are One) Nightwish-Crimson Tide (den er så fin, noen ganger får man rusk i øyet ) Wintersun-Death And The Healing (den er vakker, det er bare sånn) In Flames-Only For The Weak (det er min favorittsang, den får jeg frysninger av) jeg vil bare si tilslutt at det er egentlige sanger som får meg til å tenke på den tingen jeg holdt på med første gangen jeg hørte den. f. eks. første gangen jeg hørte Freedom Call-We Are One satt jeg å chatta husker jeg godt. Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 hei. her er en liste over sanger som jeg synes er litt trist: Nightwish-Crimson Tide (den er så fin, noen ganger får man rusk i øyet ) endelig noen andre som liker denne sangen!! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Phil Collins - Another Day in Paradise Lenke til kommentar
neb Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Guns & roses - Dont cry Damien Rice - Cannonball Må også inrømme at (i det "riktige" humøret) kan jeg bli litt sentimental av noen av Coldplay's utgivelser. Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Charlie Chaplin - Limelight....nydelig instrumental The Animals - House of the rising sun Gerry & The Pacemakers - You'll never walk alone... Lenke til kommentar
oarsman Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 (endret) Jokke - Narkoman Teenage Fanclub - Mellow Doubt Suede - The Living Dead Elvis Costello - Good Year for the Roses Blåmann Blåmann Endret 24. juli 2005 av oarsman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå