Frohman Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Iron Maiden - Blood brothers Hoobastank - The Reason Eva Cassidy - Fields of Gold Jeff Buckly - Hallelujah Evanesence - My Tourniquet En verson av Brian Adams: Baby your all that i need. Der ei dame som er flink til å synge synger i bakgrunnen mens ei lita jente på seks år står å sier hvor mye hun savner faren sin som er (i himmelen) død. Når hun sier"I'm gonna cry now!" da strømmer tårene på. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Norther - Frozen Sky Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 (endret) Steve Vai - For The Love of God U2 - One Steve Vai - Whispering a Prayer Coldplay - Hele Parachutes-albumet, spesielt Trouble og Spies Steve Vai - Tender Surrender Stevie Ray Vaughan - Little Wing Endret 26. april 2005 av GNUfan Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Kamelot - Sailormans hymn Sonata Arctica - White pearl, black ocean Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Simple Plan - Perfect. Jada, jeg vet, men det var så koselig da. *savne* Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Disse: -Sondre Lerche - You Know So Well -Guns and Roses - Dont Cry -Phoenix - Holdin' on Together -Phoenix - Run Run Run -P. Diddy Feat. Faith Evans - I'll Be Missing You Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Saliva - Bleed for me. Fikk en liten tåre i øyekroken ja. Driver å ripper opp i gamle dager (er vel ikke såå gamle dager da) nå om dagen, koselige greier. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Sonata Arctica - Sing In Silence Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 (endret) scnappi får meg til å grine! edit: på grund av at den er så dårlig så komer tårene! Endret 7. mai 2005 av M.F. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Ja!! Så tragisk!! Dårlig!! Lenke til kommentar
Leontodon Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Goo Goo Dolls - Iris Muse - Unintended Kristian Valen - I Surrender Guns 'n Roses - Don't Cry The Verve - The Dugs Don't Work Hellbillies - Den Finast Eg Veit Gollums Song fra Ringenes Herre Metallica - Notting Else Matters Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Blir vel veldig følelses styrt av musikk, er 2 sanger som går igjen uansett, de har gjort det i et par år nå. De er av AFI, heter The leaving song PT.1 og PT.2 da det liksom er 2 deler. blir utrolig lei meg når jeg hører på disse. Har heller ingen forbindelse til noe trist med disse sangene, men er bare sånn. Er vel kanskje alle tankene som kommer i huet. Lenke til kommentar
Hetfield^^ Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Metallica - Fade to black Guns 'n' roses - Don't cry Metallica - one (videoen!) Opeth - Hope leaves John Mayer - Comfortable Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Nas - Just a Moment 2pac - Brenda's Got a Baby Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Savage Garden - Two Beds And A Coffee Machine Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Yoko Kanno - Heaven's Not Enough. Denne sangen er fra det offisielle soundtracket fra animen "Wolf's Rain". Utrolig triste greier, syns jeg. Og samtidig meget bra. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Mariah Carey og Whitney Houston - Prince of egypt (When you Belive) Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Paul Simon - Brigde over troubled waters... Utrolig trist sang. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 (endret) Antestor - Sorg Antestor - Depressed Antestor - Mitt Hjerte Endret 11. juni 2005 av midnight_walker Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Red House Painters: Have You Forgotten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå