maxgirl28 Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Beck -last cauce er bare utrolig trist..bare å la tårene flomme Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 HIM - Join me Nick Cave and the Bad Seeds - Where the Wild Roses grow Lenke til kommentar
Sunims Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Hans Zimmer - Leave no Man behind Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Rammstein - Klavier (piano): Engelsk Tekst (orginal tysk): They tell me Unlock this door Curiosity becomes a scream What may be behind it behind this door Stands a piano The keys are dusty The strings are out of tune behind this door She sits at the piano But she plays no more That was so long ago There at the piano I listen to her And when she started to play I held my breath She told me I'll always stay with you But it only seemed She plays for me only I poured her blood Into the fire of my rage I locked the door They asked for her There at the piano I listened to her And when she started to play I held my breath There at the piano I stood behind her It seemed She plays for me only The door is open oh, how they scream The father is beating me I hear the mother pleading They detach her from the piano And nobody believes me here That I'm deathly sick From grief and stench There at the piano I listen to her And when she started to play I held my breath There at the piano She listened to me Where I started to play She held her breath Lenke til kommentar
misterpogo Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Marilyn Manson - in the shadow of the valley of death Rammstein - Amour Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Tommy nelson - öppna din dörr Lenke til kommentar
embark Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Nu NRG - Bonsai (utrolig vakker fløyte ) Sunblind - Believe The Moon feat. Nu NRG - The Moon Loves the Sun Thrillseekers feat. Alexis Strum - Dreaming of You (den vakreste sangen som noengang er laget) Lenke til kommentar
Gjøran Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 O-Zone - Dragostea Din Tei.. den er så tåelig at det er til å grine av.. Lenke til kommentar
wonnim Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Eric Clapton - Tears In Heaven og Slipknot - Duality Den er så bra så jeg nesten griner! Lenke til kommentar
wonnim Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 også Robbie Williams - Angels Den er rett og slett genial, og rørende bra! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Johnny Cash - Hurt Den er fin. Selv om jeg på en måte liker Nine Inch Nails sin originalversjon bedre... Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Johnny Cash - Hurt Den er fin. Selv om jeg på en måte liker Nine Inch Nails sin originalversjon bedre... Agreed. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Nick Cave - As I Sat Sadly by Her Side er utrolig fin. Får lett noen tårer i øyekroken av å høre på den.. Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Den sangen som er med i "En amerikansk drøm". Filmen handler om en mus, Fevel, som reiser fra østeuropa sammen med familien til Amerika. Sangen begynner med "Somewhere, out there...". Den mest rørende sangen jeg vet om Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Den sangen som er med i "En amerikansk drøm". Filmen handler om en mus, Fevel, som reiser fra østeuropa sammen med familien til Amerika. Sangen begynner med "Somewhere, out there...". Den mest rørende sangen jeg vet om Hehe... Det fins ingen katter i Amerika... Og det vokser ost på trærne! Lenke til kommentar
Fjatle Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Den tristeste sangen jeg vet om er In Flames med Coerced Coexistence! La virkelig merke til den en gang jeg satt på bussen og hørde på colony plata. I refrenget når han skriker "I need some sympathi" og en gitar i bakgrunnen som lager en blanding lyd av regn og gråt på en fantastisk måte....Ja da var det nett før tårene tok fullstendig av! Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Liker Radioheads Exit Music veldig godt. Ellers er det en del live Zeppelin sanger som nesten får meg til å grine ;P Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Edguy - Scarlet Rose Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Alt av Sigur Rós kan få èn til å grine... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå