StianHH Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 (endret) De to jeg nesten-grein til her om dagen var: Sigur Rós - 1 (fra untitled) Savage Rose - A Girl I Knew Edit: A Girl I Knew (fra debut-albumet Savage Rose - Savage Rose) They took her Into their tiny room They wanted it to be like that They saw the gloom Of her lifeless face And I lost a girl I knew I could hear What happened to her In the night They lit the light And they saw What she was like And I lost a girl I knew She couldn't see what happened Cause she wasn't there They only felt her And they weren't fair To her and to her Lifeless body And I lost a girl I knew They left Saying a good-bye And I was left alone with a lie Cause she wasn't there I only saw her And I could do nothing But cry For I'd lost a girl I knew - Savage Rose Endret 20. mars 2005 av StianHH Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 np: Moonsorrow - Unohduksen Lapsi Fantastisk vakker. Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Har aldri begynt å grine av en sang før, men blitt veldig deppa av flere sanger. Noen av de: Craig David - Rendezvous Jeff Buckley - Halleluja (Spesielt denne) Jaa9 & Onkelp - Ta det lenger Postgirobygget - Idyll Og mangen fler som jeg ikke kommer på i farten. Fin tråd btw. Lenke til kommentar
icer Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Eric Clapton - Tears in Heaven siden kompisen min døde for 4år siden... R.I.P Jan Christian Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Jeg har en JÆVLIG lang liste over dette..: Alanis Morissette - Uninvited Beatles - Yesterday Bill Withers - Ain't No Sunshine Cake - Frank Sinatra (lyriken) Cake - I Will Survive Cake - Sad Songs And Waltzes Coldplay - Trouble Crash Test Dummies - Mmm Mmm Mmm Mmm Deftones - Digital Bath Deftones - Knife Party Deftones - Passenger Dimmu Borgir - Fear And Wonder Disturbed - Darkness DumDum Boys - Stjernesludd Embraced - Memento Of Emotions. (For alle dere som ikke liker metal/grimming eller hva for no..ta å HØR på den teksten! Den er så hjerteskjærende og får meg alltid rørt dypt inne i meg Embraced - The End... And Here We All Die Eva Cassidy - Over The Rainbow Friends of Distinction - Going in Circles Goo Goo Dolls - Iris Green Day - Good Riddance (Time Of Your Life) Guns N' Roses - Civil War Guns N' Roses - Coma Guns N' Roses - Don't Cry Guns N' Roses - Estranged <- deppesang nr.2 Guns N' Roses - Knockin' On Heaven's Door Har så mange minner fra den sangen at.. Guns N' Roses - November Rain Guns N' Roses - One In A Million Guns N' Roses - Patience Guns N' Roses - Sweet Child O' Mine (Introen er så...ååå...slå opp sangen med x'en min) Guns N' Roses - Yesterdays Ill Niño - With You In Flames - Metaphor Ingenting - Sova jeff buckley - hallelujah John Lennon - Imagine (Sangen jeg skal ha i begravelsen min!!!) Jon Arthur Marrable - demo00 (Vår egen nvoetfiv sin..har ikke fått med meg tittelen på den dessverre :\) Kaizers Orchestra - 170 Kaizers Orchestra - Drøm Hardt (Requiem Part I) Kaizers Orchestra - Fra Sjáfør Til Passasjer Kings Of Convenience - I Don't Know What I Can Save You From KoRn - 4 U (Davis viser så JÆVLIG hvem han er...står bare så respekt av den fyren) KoRn - Alone I Break KoRn - Dirty KoRn - Kill You KoRn - Make Me Bad KoRn - My Gift To You KoRn - No Way KoRn - Somebody Someone KoRn - Trash Led Zeppelin - Babe I'm Gonna Leave You Led Zeppelin - Stairway To Heaven Louis Armstrong - What a Wonderfull World (Skulle ønske det var en 10 minutter version av den sangen...) Mad Season - Wake Up Madrugada - Electric Madrugada - Majesty Madrugada - Quite Emotional Madrugada - Terraplane Madrugada - The Riverbed Massive Attack - Teardrop Metallica - Low man's Lyric Metallica - Nothing Else Matters Metallica - The Unforgiven (nr.1 og nr.2) Moby - Porcelain Motorpsycho - Pills, Powders And Passionplays Muse - Unintenden Nancy Sinatra - Bang Bang Nirvana - Lake Of Fire Nirvana - Pennyroyal Tea Nirvana - Something In The Way Opeth - A Fair Judgement Opeth - Benighted Opeth - Death Whispered A Lullaby Opeth - Ending Credits Opeth - Face Of Melinda Herregud...jeg kan forsette slik hele natta.. Vel, et lite utdrag av mine sanger. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 I lys av den glimrende lista til B|Real har jeg et par jeg òg. Moby - Why Does My Heart Feel So Bad? og KoRn - Mr. Rogers. Lenke til kommentar
chris Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 - Hans Zimmer & Lisa Gerrard - The Gladiator (theme sangen) - Eve Cassidy - Fields of Gold Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Any Other Name fra American Beauty... Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Tema sangen i Schindler's Liste Lenke til kommentar
audiomur Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Kirkeklokkene i en begravelse Lenke til kommentar
Con Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Pink Floyd - Hey You... Vet ikke hvorfor... er vel bare sånn... Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Mye bra her kan komme opp med noen... -dumdum boys - Tyven tyven Da sønnen til prepple døde skrev bandet denne sangen til han Utrolig nydelig sang og sinnsykt trist. -tears in heaven -Don maclain - vincent -REM - Every body hurts -Jonas Fjeld - Tordensky -jokke - bestevenn(forutseter at en vet litt om jokkes liv) -Bjørn afselius - tusan bitar -Tommy nillson - öppna din dörr Var noen jeg kom på nå finnes så mange fler av dem. Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Dir en grey - Mazohyst of Decadence Hva skal jeg si..? Den er drit fin Lenke til kommentar
gregerlars Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Pink Floyd - Wish You Were Here, Shine On You Crazy Diamond King Crimson - Epitath, Book of Saturday, Starless m.m. Jeff Buckley - Hallelujah Lenke til kommentar
chris Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 David Gray - This years love Lenke til kommentar
Jan Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Merkelig nok Tool - Third eye. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Rammstein - Nebel Rammstein - Klavier Rammstein - Ohne Dich Norther - Frozen Sky Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Led Zeppelin - Stairway to heaven 2pac - Dear Mama Metallica - Mama said Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå