Frekkas Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Hva er det med Frekkas og dobbeltposter? Si det Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Placebo - Commercial For Levi. Akon - Ghetto. Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 DozerBabar - Drekka mer.. Lenke til kommentar
Averon Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Nightwish - Higher Than Hope Utrolig følelsesladet sang. Handler om en kreftsyk person som bandet tok seg godt av før han måtte forlate denne verden. Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Dum Dum Boys - Tyven, tyven har en fantastisk rørende historie bak seg. Eric Clapton - Tears in heaven det samme Lenke til kommentar
Prnkstr Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 7 år (!veit...litt ekstremt..) med ensidig kjærlighet gav meg en liten liste med sanger som vekker allt annent enn happy følelser... REM -Everybody hurts (ser ut som en klassiker) Bryan Addams - Please forgive me (cant stop loving you) Enya - Only time Themesangen fra Armageddon (dont really know why, though ) enellerannenjegikkehuskernavnetpå - Still got the blues enellerannenjegikkehuskernavnetpå - father and Son (trooor det var det den het...men skal ikke si det for sikkert...) Var de jeg kom på her og nå....men kan bænkers Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Ingen sanger jeg beynner å gråte av, men en del som vekker mye rare følelser.... Hammerfall - Crimson Thunder, live fra One Crimson Night Borknagar - Ad Noctum Symphony X - The Accolade II Borknagar - Colossus Hammerfall - Heeding the Call (vekker ikke mye følelser, men jeg må synge når jeg tenker på denne sangen Ja Vi Elsker ... Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 - soundtrack til requim for a dream - evrybody hurts (REM) - + en til som jeg ikke husker navnet på Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Boyzvoice - She was only twelve.... Ho var berre 12 Uansett: Creed - One last breath Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Har dog ikke begynt å grine til en sang, men dette er noen sanger som gjør en "trist": Rammstein - Seeman Rammstein - Wilder Wein Children Of Bodom - Everytime I Die Vet at det er flere, men kommer ikke på noe mer Er så enig i Rammstein sangene, men Everytime I die er jo rå!! Ser egentlig ikke noe trist i den sangen! Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 7 år (!veit...litt ekstremt..) med ensidig kjærlighet gav meg en liten liste med sanger som vekker allt annent enn happy følelser... REM -Everybody hurts (ser ut som en klassiker) Bryan Addams - Please forgive me (cant stop loving you) Enya - Only time Themesangen fra Armageddon (dont really know why, though ) enellerannenjegikkehuskernavnetpå - Still got the blues enellerannenjegikkehuskernavnetpå - father and Son (trooor det var det den het...men skal ikke si det for sikkert...) Var de jeg kom på her og nå....men kan bænkers Ronan Keating - Father And Son Gary Moore - Still got the blues Er det som spiller på (enellerannenjegikkehuskernavnetpå) Lenke til kommentar
_mgr_ Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 At jeg ikke har oppdaget denne før nå! Her er hvertfall en liste over finefine sanger som gir meg en spesiell følelse.. Jeg skriver hvilken plate sangene kan finnes på i parentes. - Timo Tolkki - Hymn To Life (Hymn To Life) - Timo Tolkki - Death Of The Swan (Classical Variations and Themes) - Stratovarius - Tears Of Ice (Dreamspace) - Stratovarius - Mother Gaia (Infinite) - Stratovarius - Will My Soul Ever Rest In Peace? (Intermission) - The 69 Eyes - Betty Blue (Paris Kills) - Dimmu Borgir - The Insight And The Carthasis [Live-versjonen på World Misanthropy DVDen] - Hypocrisy - Eraser (The Arrival) - Mortal Love - I Want To Die (All The Beauty) - Mortal Love - All The Beauty (All The Beauty) - Edenbridge - Color My Sky (Arcana) - Edenbridge - Arcana (Arcana) Linker Mortal Love Lyrics Hymn To Life lyrics Mulig jeg oppdaterer med flere fine sanger etterhvert Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 (endret) Ingenting - Liden Verdens beste, triste sang. Refreng: Eg sidde her å tenke på alt det me gjorde før... Nå e eg heilt aleina, eg mygla vekk og dør. Åååå for en situasjon Legg igjen en patron For nå føle eg meg liden Åååå det som skjedde så fort Det sko eg ikkje ha gjort For nå symme eg i driden Endret 27. februar 2005 av GolfBag Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Er så enig i Rammstein sangene, men Everytime I die er jo rå!! Ser egentlig ikke noe trist i den sangen! Hehe, men jeg får sånn trist/glad følelse nøyaktig 37 sekunder uti sangen Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Sarah Brightman - Pie Jesu London Philharmonic Orchestra - Into the west (LOTR) Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Foreigners - I Wanna Know Er vel en sipesang som man hører på når man savner sin kjære.. Lenke til kommentar
tesruf Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Vell. Grine & grine..... Ok da. Noen ganger kanskje... Radiohead - A wolf at the door Alice in Chains - Down in a hole Anathema - Angelica Beth Gibbons - Mysteries Blonde Redhead - Melody Coldplay - Warning Sign Counting Crows - Colorblind Damien Rice - Amie Dire Straits - Romeo and Juliet Dire Straits - Your latest trick Emiliana Torrini - Summerbreeze Garbage - Milk Goodspeed you black emperor - Moya Gåte - Sjåaren Jeff Buckley - Lilac wine Julee Cruise - The world spins Kashmir - Rocket Brothers Kent - Hur jag fikk dig att elska mig King Crimson - Epitaph King Crimson - Starless London After Midnight - Demon Midnight Choir - October 8 Midnight Choir - Long time ago Spain - Spiritual Muse - Ruled by secrecy Muse - Blackout Queensryche - Silent lucidity Radiohead - Lucky Radiohead - The tourist Radiohead - I will Sarah Mclachlan - Full of grace Spiritualized - Broken heart Tori Amos - Winter Travis - The cage U2 - Acrobat Washington - Hymn Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Pink Floyd - Dogs DumDum Boys - Stjernesludd Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Gortoz A Ran-J'Attends - Danez Prigent & Lisa Gerrard. Fra Black Hawk Down soundtracket. Lenke til kommentar
ViPeR Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 The Verve - The Drugs Don't Work. nydeligste sangen ever Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå