ka1ser Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Jeg bestilte en ringetone fra inpoc.no til min siemens CX65. Da fikk jeg en url på SMS for å aktivere den, men jeg klarer ikke å "gjøre" noe me denne url'en.. hjelp!! Lenke til kommentar
uberboss Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Du må aktivere wap/gprs først Lenke til kommentar
Tuffeluffe Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Jeg har bestilt logoer og bilder til min cx65 men jeg har aldri fått de! Og når jeg skal sende en mms kommer det opp nettverks eller konfigurasjonfeil! Noen som kan hjelpe meg her?!?!? Lenke til kommentar
Tom-H. Stavik Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Jeg bestilte en ringetone fra inpoc.no til min siemens CX65. Da fikk jeg en url på SMS for å aktivere den, men jeg klarer ikke å "gjøre" noe me denne url'en.. hjelp!! Du må bare "scrolle" ned til URL'en er merket og trykke på den grønne ringe-knappen. Husk på å aktivere GPRS først. Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 det gikk faktisk, men hva er det neste jeg oppdager...? jo, da kommer det en beskjed i nettleseren: "det finnes ikke innhold til telefonen din", fra inpoc Lenke til kommentar
Tom-H. Stavik Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Grunnen til det er nok at du har gått for lenge uten å ha brukt linken.(Den "selvødelegges" eller noe sånt:P) Prøv å bestill igjen, og forsikre deg om at det står på inpoc at cx65 støtter det du bestiller;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå