jon-blund Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Hei! Dere skjønner, jeg har et problem. Jeg fikk akkurat problemer med WinXp Pro, så jeg ble nødt til å skifte til WinXP Home på maskinen min. Men i det jeg skulle installere XP home, skjedde følgende: Da jeg formaterte(ved installasjonen), kom det en beskjed om at det ikke gikk an å og kopiere filene fra cd'en til pc'en fordi det var feil på harddisken.. Etter mye om og men klarte jeg å få innstallert Windows ME på maskinen, og her sitter jeg nå. Men problemet er at når jeg skal ta ScanDisc på min nyformaterte D: stasjon (ScanDisc blir jeg nødt til å ta på stasjonen, for at den skal være politelig sier en "feilmelding"), kommer det opp at det er mange feil på diverse sektorer i harddisken.... Er det bare å kjøpe ny harddisk eller er det en måte jeg kan få fikset det på? Virker som om det er noe galt her.... M.v.h meg Lenke til kommentar
Hurley Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 "Feiler" på harddisker er vanskelig å gjøre noe med, høres ut som om du må skaffe deg en ny. Lenke til kommentar
jon-blund Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 Kanskje det finnes et program jeg kan få sjekka harddisken? Er åpen for fler svar og invendinger Lenke til kommentar
meeg Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Gå til produsentens hjemmeside og last ned et diagnose program. Lenke til kommentar
jarex Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Heisann problem med en av mine disker og da fant jeg feilen med dette programmet her http://www.rssoftlab.com/diskchecker.php funker greit og det er gratis i 30 dager du kan også ta screenshot og printe ut feila du finner på disken og legge sammen med disken ved evntuell retur av disk håper du får en ordning på det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå