DataChild Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Hahaha vanvittig bra! Lenke til kommentar
værdama Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 jsol du er en velsevoksen litten 12 åring som sikkert ikke har spella doom.. deter ikke altid monstra som er skumle men lydene din fjompe nisse! Lenke til kommentar
Imho Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Jeg er enig at doom3 er skummelt , men han fyren på demoen skvatt usansynlig mye Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 ME TOO, Doom 3 er skummelt til tider, Elsker det!!! Lenke til kommentar
laserskriver Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 hahah den va bra ja Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 hater lyden av dører som åpner seg(lyden er faktisk litt skummel) har blitt skremt et par ganger ja:) (lyden i headsettet på fullt) Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 er en plass der det kommer mange sånne imper(de som kaster flammer).. nifst.. pinky demon,de er ganske skumle. har ikke kommet meg så langt da,pinky demon er det verste jeg har sett hittil. jeg syns doom3 er et bra spill for skvetne 13'åringer :!: har en kompis på besøk nå,mens jeg spiller doom3 sitter han med en bok,som han klapper igjen når alt er på det aller stilleste. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Den dagen jeg lar meg skremme av et PC spill .... Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Doom 3 er ikkje skummelt... Lenke til kommentar
Trit0r Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 hveldig skremt ! det er vel dig skumelt spill Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 jsol du er en velsevoksen litten 12 åring som sikkert ikke har spella doom.. deter ikke altid monstra som er skumle men lydene din fjompe nisse! JEG er en liten 12 åring:P (det stemmer faktisk) :!: Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Skummelt de første 10 minuttene. Men bare litt... Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 (endret) jeg ble redd første gang jeg spilte da en fyr som sto rett foran meg ble til en zombie.. fra da har jeg brukt godmode kode og skyter vilt når jeg ser noe Endret 31. august 2004 av raid2 Lenke til kommentar
piit Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Jeg ble så sinnsykt skremt noen ganger. Det hendte at jeg ikke turte spille mer på en stund, etter at jeg satt med hjertet i halsen. De tingene jeg faktisk skvatt mest av var når jeg så skygger som beveget seg i taket eller en gassledning sprakk rett foran meg, feks. *lettskremt* Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 når jeg spille doom3 så har jeg et konstant ubehag. helt sinnsykt hvordan de har klart å lage et så uhyggelig spill. og det ligger å vipper på grensen mellom så ubehagelig at det ikke er gøy, til masse carnage splatting. et så velbalansert spill skal du lete lenge etter. har nå kommet til delta complex og spille det ikke mye lengere, spillet blir bare uhyggeligere og uhyggeligere for hver dag. Lenke til kommentar
t2xg Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 hmm.. jeg er ca. like redd når jeg spiller det. Men jeg skriker ikke av skrekk.. (tror jeg). Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 (endret) jeg ble redd første gang jeg spilte da en fyr som sto rett foran meg ble til zombie er ikke det første zombien du ser i spillet? han kinesern som skal fikse et eller annet. Endret 1. september 2004 av t0mm3n^_ Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 hater lyden av dører som åpner seg(lyden er faktisk litt skummel)har blitt skremt et par ganger ja:) (lyden i headsettet på fullt) Advarsel: Løft litt på headsettet når du bruker teleportene. AUUU!!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå