ProXymus Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Musa mi har plutselig startet å hakke både i X og i bash. Det er ikke pcen for når jeg skriver hakker det ikke og det gjør heller ikke noe annet jeg kjører, så hva kan være galt? Lenke til kommentar
Terrasque Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 trådløs mus? Dårlig batteri? Lenke til kommentar
ProXymus Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 Nei.. har testet den på windows maskinen min og den funket helt fint der. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Hvis du har trådløs: Prøv å flytt mottakeren nærmere musen. Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Hmmm... Har den alltid vært slikt? ... kanskje det har noe med den angitte protokollen i XFree86.cfg / xorg.conf som kan noe med saken å gjøre? Lenke til kommentar
ProXymus Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 Jeg tror ikke det.. for da hadde den vel ikke lagget når jeg ikke er i X. Lenke til kommentar
Terrasque Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Oppdaterte du noe på maskina (kernel eller pakker) før det skjedde? Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 (endret) Musa mi har plutselig startet å hakke både i X og i bash. Det er ikke pcen for når jeg skriver hakker det ikke og det gjør heller ikke noe annet jeg kjører, så hva kan være galt? OJ ! Hadde akkuratt samme problem med min mus i Linus også! Den drev å hakka bortover og så gikk det ikke ann å trykke på noen ting Jeg reinstallere Linux og da ble det bra igjen. Men jeg kan ikke fatte hva som gjorde så den ble slik EDIT: Jeg hadde Mandrake 9.2 Endret 1. september 2004 av Nicklas Lenke til kommentar
ProXymus Skrevet 1. september 2004 Forfatter Del Skrevet 1. september 2004 Distro: Slackware 9.1 Kernel: 2.6.7 Oppdaterte ikke noe før det kom tror jeg.. vartfall ikke kernel. Hakkinga ser ut til å ha gått vekk nå. Av seg selv. Men er redd det kan komme helt plutslig igjen siden det helt uten videre ble borte også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå