Gå til innhold

Bush: Mannen som ser verden som den er!

Anbefalte innlegg

Fikk bare litt lyst til å sette i gang en meget provoserende debatt om president Bush.

Her er meningen min: Selv om De ikke har funnet masseødelegelsesvåpen i Irak var det likevel rett av amerikanerne å innvadere landet, fordi de ble styrt av et regime som undertrykte folket. Å mens folk klager for at uskyldige ble drept under krigen (og selvsagt også ennå), så er spørsmålet mitt: Dersom Saddam hadde fått sittet i, ja, la oss si 20 år til (da blir han nok gammel da, men uansett) er det ikke sannsynlig at mange flere uskyldige ville ha blitt drept av det grusomme regimet enn under amerikanernes innvasjon, og i tiden etterpå?

Amerikanerne bør være stolte over å ha en president som ser verden som den er.

Vi trenger USA, vi trenger et verdenspoliti, som kan ordne opp og sette på plass ledere og regimer som er på den gale siden, som dreper og undertrykker uskyldige (merk: Dette er ikke et angrep på islam, jeg aksepterer andre religioner, så ikke bland islam inn, dersom det ikke er nødvendig, tross alt: Saddam kan vel ikke akkurat sies å være en god muslim, eller hva?)

Og til alle som protesterer høylitt, roper og skriker om at uskyldige blir drept:

Sivile blir alltid drept under enn krig, slik er det bare, selv om det selvsagt er trist.

Endret av [Protus]
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
' date='29/08/2004 : 00:52'] Fikk bare litt lyst til å sette i gang en meget provoserende debatt om president Bush.

Kan bli en helvetes tråd ser du. ;)

Amerikanerne bør være stolte over å ha en president som ser verden som den er.

Han ser verden fra sitt eget synspunkt. Han invaderte ikke Irak for at irakerne skulle føle seg trygge, men for at amerikanerne skulle gjøre det (og for en haug andre grunner som helt sikkert blir nevnt etterhvert).

Vi trenger USA, vi trenger et verdenspoliti, som kan ordne opp og sette på plass ledere og regimer som er på den gale siden

Vi trenger et sterkt og samlet FN, ikke en vill texaner.

Lenke til kommentar
' date='29/08/2004 : 00:52'] Her er meningen min: Selv om De ikke har funnet masseødelegelsesvåpen i Irak var det likevel rett av amerikanerne å innvadere landet, fordi de ble styrt av et regime som undertrykte folket.

Så du mener f.eks. at USA skal invadere Nord Korea, Iran, stort sett hele den Arabiske verden osv ? Det er land som er langt verre enn Irak var med sin undertrykking.

Lenke til kommentar
Vi trenger USA, vi trenger et verdenspoliti, som kan ordne opp og sette på plass ledere og regimer som er på den gale siden

veldig bra sagt.. :yes:

akkurat hva vi trenger..

Lenke til kommentar

Jeg mener nå at det var rett på sett og vis å innvadere Irak, men at de burde droppa måten de bygger opp landet på og heller gitt kontraktene til lokale sleskaper, for påp den måten ikke å flytte ut rikdom fra landet, men inn i landet ( luere på ohvor oljepengene går for øyeblikket), aller helst skulle man hatt e n haug med mor theresaere og ghandiere til å styre landet, men er det erjo ikke mulig.

Lenke til kommentar
Jeg mener nå at det var rett på sett og vis å innvadere Irak, men at de burde droppa måten de bygger opp landet på og heller gitt kontraktene til lokale sleskaper, for påp den måten ikke å flytte ut rikdom fra landet, men inn i landet ( luere på ohvor oljepengene går for øyeblikket)

Det er jo akkurat det. USAs grunn for invasjonen ser ut til å være at de får kontroll over Iraks olje.

Lenke til kommentar

Hvorfor trenger vi et sterkt FN? FN er en organisasjon som likestiller diktaturer og frie, vestlige land, som likestiller barbari og sivilisasjon. De forente stater burde melde seg ut av FN og heller starte en organisasjon for frie nasjoner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...