Funkypapa Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Hei Har nettopp fått installert en Jensen Broadband Router 2, og alt fungerer perfekt så langt - bortsett fra P2P-programmet Emule. Har sjekket det som er av tips på Emule sine sider, men har ikke klart det så langt. Noen som har erfaring eller kan hjelpe? Lenke til kommentar
Nismo Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Ring gratis supporten til Jensen: Tlf: 800 36 330 Man - Fre 08.00 - 22.00 Lør - Søn 10.00 - 18.00 [email protected] De vet det nok... Lenke til kommentar
Hurley Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Åpnet porter? 4661 Protokoll TCP ut 4662 Protokoll TCP inn 4665 Protokoll UDP inn 4672 Protokoll UDP inn Lenke til kommentar
jokki Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Kan nok hjelpe litt jeg: Grunnen til at emule ikke funger skikkelig er at jensen routeren din har firewall/NAT, infoen jeg fant på hjemmesiden var litt uklar på akkuratt dette. Uansett, det som må gjøres er at en port må åpnes og emule må stilles til å bruke den porten. Portene som eMule bruker som standard er 4662 TCP, 4672 UDP, 4661 TCP, 4665 UDP. Hvordan du åpner porter står mest sannsynlig forklart i manualen. Hvis ikke får du bare gi beskjed. Denne tråden var intil nå feilpostet. Flyttes til programmvareforumet Lenke til kommentar
Funkypapa Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 hmm..har prøvd en god stund nå. Fant denne siden til BGC som er importør av Jensen: http://www.bgc.no/produkter/jensen/ruterop...ocalservers.htm BGC refererte til denne siden, men usikker på om emule defineres som ftp eller webserver? Henning Lenke til kommentar
Hurley Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Ikke heng deg opp i navnene du, de er der bare for å gi eksempler. Lenke til kommentar
Funkypapa Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 (endret) Det virker som jeg har fått lagt det inn riktig nå, ettersom jeg får High ID ved oppkobling. Men problemet er at hastigheten er kraftig redusert. Det mest jeg har fått lastet ned er 12 Kb/s totalt. Jeg har Chello med 2048/340-linje og har lagt inn riktige verdier for opp-og nedlasting. Edit: Har prøvd forskjellige servere, og hos noen får jeg Low ID mens hos andre får jeg High. Dette var en smule forvirrende!! Endret 29. august 2004 av Funkypapa Lenke til kommentar
Post_Mortem Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Samme problem her. Har latt emule stått på over natten. Alt jeg har fått lastet ned er 3.81 mb! Lenke til kommentar
Cy_19 Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 De du får LOW ID på bruker vel andre porter en det som er default. Du ser på servernamnet hvilken port de bruker. Lenke til kommentar
Post_Mortem Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Jeg har high ID, men allikevel så får jeg nesten ikke lastet ned. På snart et døgn har jeg fått 5mb! Hva er problemet? skjønner ikke hva det er. Har lest igjennom Help og alt men finner ikke ut av det... Lenke til kommentar
Cy_19 Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Har ikke 100% kontroll på hvordan emule fungerer, men er det ikke slik at en får "kreditt" dersom en har mye å share? Dobbeltklikker du på en fil som du laster ned, ser du hvordan du ligger ann i "køen"... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå