Nevnarion Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Noen her som husker Mickey Mania på Super Nintendo? Husker hvor gøy det var å spille dette spillet for en del år siden. Den gangen Super Nintendo var ledende på konsollmarkedet. Et utrolig morsomt spill med Mikke Mus i hovedrollen. Wuhu så gøy det var. Men uansett, tibake til det jeg lurer på. På en bane i dette spillet, i et spøkelseshus, så er du i et rom der det fylles opp med vann, og du må gå på en flytende tønne for å komme deg gjennom. Det er også et spøkelse som kjører en båt med motor på, som alltid stopper og venter på deg, og kjører videre når du kommer inntil. I dette rommet er musikken utroolig kul. Husker jeg digga den musikken. Så jeg lurer på om noen vet hvor jeg kan laste den ned? (og moderatorer: Ikke steng dette emnet og si at det oppfordrer til warez og piratkopiering. Det dreier seg bare om musikk fra et spill som uansett ikke finnes å oppdrive på noen CD.) Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Du kan hente ned ZD-SPC som er et program for å spille av rippet musikk fra SNES-spill: http://zdspc.zophar.net/ Musikkfiler finner du her: http://www.zophar.net/zsnes/spc/ Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 Takker og bukker Fikk det til, men nå lurer jeg på, er det ikke noen måte å få disse lydfilene over på Mp3? Eventuelt et annet format? Slik at jeg kan spille de i Winamp, og legge dem over på Mp3-spilleren min? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 1. september 2004 Forfatter Del Skrevet 1. september 2004 Hm....det var det ingen som visste nei.... Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Jeg husker den sangen ja. Dritkul. Om noen vet det så hadde det vært fint om de kunne delt det med oss. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Anbefaler denne siden for å laste ned midi-filer fra spill: www.vgmusic.com Lenke til kommentar
Balle Klorin Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Argh, hater midi filer av snes classics hmm, tror du kan konvertere til mp3 via virtual dub. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 1. september 2004 Forfatter Del Skrevet 1. september 2004 Okey, skal prøve med Virtual Dub etterpå Hm..nå var det jo faktisk ikke noe fra Mickey Mania på den siden med midi-filer da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå