andreas88 Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 (endret) Hei , når jg loggr meg på mirc så kmr det d hær opp ! You are infected with a trojan, please clean your PC (ID: 4). er det noen som hr peiling på ka æ ska jøre ?? Endret 28. august 2004 av andreas88 Lenke til kommentar
Scrim Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 (endret) Hei , når jg loggr meg på mirc så kmr det d hær opp ! You are infected with a trojan, please clean your PC (ID: 4). Prøvd å kjøre en virus-scan? Start maskinen på nytt i sikkerhets modus og scan hele maskinen. La meg gjette, du har tatt imot en fil fra noen på irc, eller trykket på en url adresse? Det er ikke smart.. Og jeg skjønner ikke at det fortsatt finnes folk som er så "smarte" at de gjør slikt. Endret 28. august 2004 av Scrim Lenke til kommentar
Hurley Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 http://www.symantec.com/cgi-bin/securitycheck.cgi Du kan prøve denne online virus-sjekkeren gratis. Lenke til kommentar
andreas88 Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 Hei , når jg loggr meg på mirc så kmr det d hær opp ! You are infected with a trojan, please clean your PC (ID: 4). Prøvd å kjøre en virus-scan? Start maskinen på nytt i sikkerhets modus og scan hele maskinen. La meg gjette, du har tatt imot en fil fra noen på irc, eller trykket på en url adresse? Det er ikke smart.. Og jeg skjønner ikke at det fortsatt finnes folk som er så "smarte" at de gjør slikt. hr kjørt virus scan, mn ikke i sikkerhets modus, kordan setter jeg på sikkerthet modus?? ps. hr ikke tatt i mot en dritt elr gådd inn på en url d kom plutseli bare opp "disc.." pga, trjon horse bla bla bla Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showforum=131 Lenke til kommentar
Plazmatrix Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Hei , når jg loggr meg på mirc så kmr det d hær opp ! You are infected with a trojan, please clean your PC (ID: 4). er det noen som hr peiling på ka æ ska jøre ?? Herre, kan du ikke gidde og ta deg litt mer tid med postene.... ingen av oss vil ha SmS-språk! Det koster deg fint lite og legge på "a" mellom h og r.... Lenke til kommentar
jokki Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Dårlig topic, sms og feilposting. Denne posten stenges så kan du heller prøve å opprette uten det jeg nevnte på sikkerhetsforumet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå