Gå til innhold

Hva er normal temp på prescott 3,0ghz?


Babadurion

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
HW.no fikk ca. 45°C idle og 55°C load med en P4E 2,8GHz.

ja, en kamerat av meg svidde sinn 3 ghz E idag, men han hadde kommet bort den ene siden av cpu viften, slik at den ene siden ikke satt fast, tempen var på 80 C og nå henger maskinen seg opp der du skriver inn passord i windows, kan dette stemme da at den har skjert seg.

Lenke til kommentar
HW.no fikk ca. 45°C idle og 55°C load med en P4E 2,8GHz.

ja, en kamerat av meg svidde sinn 3 ghz E idag, men han hadde kommet bort den ene siden av cpu viften, slik at den ene siden ikke satt fast, tempen var på 80 C og nå henger maskinen seg opp der du skriver inn passord i windows, kan dette stemme da at den har skjert seg.

en P4 prosessor tåler det, en stund, men ikke for lenge. Hvis du monterer kjøleren riktig igjen, så skal den ha samme temp som før ca..! :)

Lenke til kommentar
HW.no fikk ca. 45°C idle og 55°C load med en P4E 2,8GHz.

ja, en kamerat av meg svidde sinn 3 ghz E idag, men han hadde kommet bort den ene siden av cpu viften, slik at den ene siden ikke satt fast, tempen var på 80 C og nå henger maskinen seg opp der du skriver inn passord i windows, kan dette stemme da at den har skjert seg.

en P4 prosessor tåler det, en stund, men ikke for lenge. Hvis du monterer kjøleren riktig igjen, så skal den ha samme temp som før ca..! :)

ja det har den , men den henger seg opp i oppstart av windows, så jeg håper det har noe med program varen han la inn, så vi skal prøve en formatering. om ikke så er det cpu'n.

Endret av Perrrry
Lenke til kommentar
HW.no fikk ca. 45°C idle og 55°C load med en P4E 2,8GHz.

ja, en kamerat av meg svidde sinn 3 ghz E idag, men han hadde kommet bort den ene siden av cpu viften, slik at den ene siden ikke satt fast, tempen var på 80 C og nå henger maskinen seg opp der du skriver inn passord i windows, kan dette stemme da at den har skjert seg.

en P4 prosessor tåler det, en stund, men ikke for lenge. Hvis du monterer kjøleren riktig igjen, så skal den ha samme temp som før ca..! :)

ja det har den , men den henger seg opp i oppstart av windows, så jeg håper det har noe med program varen han la inn, så vi skal prøve en formatering. om ikke så er det cpu'n.

Jeg hadde samme problemet, og kjørte halveis uten kjøler i 10 min, cpu temp var på 80 grader. Men over tid tåler cpu`ene dette, og du skal dermed ikke ha noen problemer i ettertid. Virker som det er programvaren, for min maskin er knall og like fin etter! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...