Sh4d3y Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Hei. Jeg har et SB Live! Digital lydkort, og jeg vurderer å bytte det ut. Høytalerne mine er et par altec lansing acs 641, som er temmelig bra (mener jeg ). Vurderer å kjøpe meg audigy 2 (har et litt stramt budsjett, så vil helst ikke bruke så mye mer penger). Vil jeg merke noen forsjell fra mitt lydkort til audigy 2? Finnes det noe software man kan bruke til å "emulere 5.1?". Anlegget mitt er 4.1, men jeg skulle gjerne hatt mulighet for å emulere 5.1 (altså en center). Det jeg mener er å sende lyden som egentlig skal til center til både venstre og høyre front høytaler, så jeg vil få en "virutuell" center. Er temmelig trøtt nå, så kan godt hende det ble en del leif's Lenke til kommentar
Digitize Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Jeg har et "SB Live! Platinum 5.1" lydkort med front brakett kjøpt i 2000. Funker ganske så bra, men har lurt litt på å kjøpe Audigy 2 kortet. Mon tro om jeg vil merke noe forskjell ? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Senterkanalen blir svjv nedmikset til VF og HF når du spesifiserer 4.1 i høyttaleroppsettet. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 jeg har et Audigy 2 ZS, og er kjempefornøyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå