Krankemot Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 (endret) nå er jeg læi av denne dritten av en pc så jeg bestiller dette samt dette minnet, jeg ønsker og i tilegg et ati radeon9800pro 128mb skjermkort.. noen invendelser før jeg bestiller??? har stramt budsjett og har ikke lyst til å bestille noe dumt. tar gledelig i mot alle forslag på forbedringer og hva som er bra. skal brukes til spilling mest, ja jeg har skjerm og Hardisk fra før. EDIT: masse skrive leifer Endret 28. august 2004 av norma_saw Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 mitt nåværende pc står i profilen Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 et ok oppsett det der, men skal pcen brukes til spilling ville jeg lagt litt mer penger i et bedre skjermkort. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Det står jo ganskle klart at han har stramt budsjett, og når det gjelder forhold pris\ytelse er det lite som slår r9800pro Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 så ikke det jeg enig at det er et bra skjermkort til en så "billig" penge! Lenke til kommentar
notarget Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Merker en del forskjell fra den pcen du har ihvertfall. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 anskje flashe til xt???? hvis jeg gidder Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 Merker en del forskjell fra den pcen du har ihvertfall. ja, hehe, får 60 fps i cs og det hakker i UT2003 med ræva grafikk Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 så dere mener det ser bra ut???? gleder meg virkelig til ny pc!! alt passer smmen og sånn, har lest at r9800pro 128mb ofte har lite kjøling, så kjøper extra kabinett vifte i tilleg Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Ser bra ut ja. Løp og kjøp! Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 (endret) ja, blir vel dette, onkelen min er i data bransjen så han får tak i litt billigere:P EDIT: skrveleif (atasten henger(får vel kjøpe nytt tastebord også) Endret 28. august 2004 av norma_saw Lenke til kommentar
Vu-caN Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 EDIT: skrveleif (atasten henger(får vel kjøpe nytt tastebord også) Hehe! Tastebord, altså et bord fult av taster... Morsomt ord. Bestefar ville sikkert kalt det for knottetavle, men han er helt grønn når det gjelder slike "avanserte instrumenter". Men uansett, oppsettet ditt ser veldig bra ut! Håper du har en bra gamingmus siden du spiller cs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå