GRendal Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 (endret) mamma er flyvertinne og kjøpte 2 stykk X800 PRO built By Ati 256mb fra New york. en var til meg og det andre skulle jeg selge. Ikke VIVO modellen, men den "vanlige", ( i den grad X800 pro kan kalles vanlig) kortet er jo splitter nytt ( det jeg ikke tok selv), og ble bare satt i maskinen for å teste at alt fungerte 100% ok før jeg la det pent tilbake i esken sin alt er jo komplett med innpakning, CDer, kabler og ATI international Garanti. hvor mye bør jeg ta for det? mamma kjøpte det for 420 dollar pr. stykk, så det vel ca 2950 kroner. hva er en god pris for både meg og kjøper? hilsen grendal Endret 28. august 2004 av GRendal Lenke til kommentar
monnee Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Jeg kjøpte mitt for 3800,-, så litt mindre enn det burde du vel ta. Vet ikke hva som er bundlet med kortet ditt, men med mitt msi-kort fikk jeg 4 fulle tittler, og 10 !!! cder til, med forskjellig prog.vare. mvh Lenke til kommentar
Mr.Garibaldi Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Jeg ville nok lagt på 500,- til deg selv og solgt kortet for 3450,- (3500,-) Komplett's billigste X800Pro fra Sapphire, som de forøvrig ikke en gang har bekreftet leveringstid på (18 sept), koster 3495,- så jeg synes ikke det er så galt. Andre vil spare litt penger, og du vil tjene litt Hadde kjøpt det selv til den prisen hvis jeg hadde hatt penger... Lenke til kommentar
FosFat Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Heldige GRendal tenk hvis moren min kom hjem fra jobb med 2 stk. x800 pro. Synd at hun ikke en gang vet hva et grafikkort er Lenke til kommentar
Magnus_S Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Hvorfor i all verden tok du det ut av pakningen for å teste det? Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 (endret) for å forsikre meg om at jeg ikke mottok et DOA ( dead on arrival) kort. hadde det vært takstameter på kortet så hadde det stått 0,1 kilometer får vel bare si at jeg mottar bud da. Hvis de er raske til å betale \ avtale oppkrav, så kan jeg sikkert være litt snillere med prisen Endret 28. august 2004 av GRendal Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Hvis nå en eller annen kjøper det.. og kortet ryker om f.eks 4 mnd. Har han da noen garanti han kan forholde seg til når kortet i kjøpt i utlandet av noen andre!?! Jeg ville heller lagt i 500,- og hatt muligheten til å sende det tilbake til f.eks Komplett hvis noe ryker. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Topicet spør etter pris på produket! Jeg minner om at kjøp/salg ikke skal forekomme på forumet, men hører hjemme under Bruktmarkedet. Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 Hvis nå en eller annen kjøper det.. og kortet ryker om f.eks 4 mnd. Har han da noen garanti han kan forholde seg til når kortet i kjøpt i utlandet av noen andre!?! Jeg ville heller lagt i 500,- og hatt muligheten til å sende det tilbake til f.eks Komplett hvis noe ryker. er jo internasjonal ATI garanti på det da og med mindre du lodder og hard-modder, så ryker det ikke... Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Har du noen måte å bevise at dette kortet er kjøpt i New York på, og at det ikke har blitt anskaffet på noe annet vis? Det virker litt suspekt at moren din kjøper et kort for at du skal selge det.. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 kan kjøpe det jeg max 2500kr Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 har allerede en fyr som vil gi 2950 og kan hente det i morgen tidlig, så de som var interesserte burde kjappe seg Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Det virker litt suspekt at moren din kjøper et kort for at du skal selge det.. Enig Lenke til kommentar
srbz Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 (endret) Hvorfor i all verden tok du det ut av pakningen for å teste det? Det spør jeg også om. Det kan virke fristende, men det er en stor feil å begå, og kan virke negativt inn på prisen, da du mest sannsynlig har brutt en forsegling eller noe. Du burde nok ha fått en ca 3400 for det, dersom det va uåpnet, si en 3100-3200 nå tipper jeg... EDIT: Max altså... Endret 29. august 2004 av surbz00r Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 (endret) Syns f.eks 3200 er en meget bra pris for dette kortet. Hadde jeg ikke nettopp kjøpt kort selv hadde jeg kjøpt det på sparket. :Edit Garantien er ikke ett problem. Den står ATI for. Endret 29. august 2004 av Carnifex Lenke til kommentar
GrinJe Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 ja, du burde selge den i hvert fall for over 3000 kr Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Det virker litt suspekt at moren din kjøper et kort for at du skal selge det.. Enig Hva feiler det folk for tiden??? Hadde gjort akkurat det samme hadde jeg hatt muligheten og pengene til det.. Er det ikke LOV å tjene penger på noe uten at det skal være suspekt??? Er dere så forbanna utrolig misunlige eller?? TaZ Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 (endret) Slik det virket på meg hadde moren kjøpt kortene helt uoppfordret. Siden hun mest sannsynlig ikke har mye peiling på slikt, synes jeg det var litt rart at hun skulle kjøpe et ekstra kort. Jeg synes bare at hele affæren var litt merkelig. Men så klart, dersom trådstarter hadde bedt moren om å kjøpe kortene, ville det være en annen sak... Syntes bare ikke at dette kom helt klart frem av måten han formulerte seg på. Edit: Leif. Endret 29. august 2004 av Sasuke-kun Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 ville gitt 3400 for det kortet jeg Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 SELVFØLGELIG har jeg sendt mamma med lapp om hvilke kort hun skal kjøpe? tror du jeg tar sjangsen på at hun kommer hjem med 5 stk X300se kort i kofferten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå