White Fox Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 (endret) Hei.. Jeg har en bærbar pc fra fujitsu siemens: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=123942&cks=PRL Når den arbeider støyer den ganske mye..så jeg lurte på om jeg på noen måte kan senke støynivået. i så fall hvordan?? På forhånd takk Endret 30. august 2004 av eirik99 Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 off: dette ble kanskje feilposta. er ikke helt sikker. Håper dere moderatorere er så snille å flytter, hvis det er feilposta Lenke til kommentar
Pels Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Hvor er det støyen kommer fra da? Hva med å ha viftestyring? Lenke til kommentar
EDB Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Du kan jo starte med og lese denne guiden. Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 Det er viften som lager mye støy. Jeg er ikke interessert i en ny fifte for å erstatte den gamle elller noe sånt. jeg ønsker bare å vite om jeg på noen måte kan sette ned hastigheten på eksisterende vifte. Slik at den bråker mindre. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 ehh... senke speeden på viften? Er jo sikkert en grunn til at viften går så fort da..... Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 ehh... senke speeden på viften? Er jo sikkert en grunn til at viften går så fort da..... Ja.. høres dette umulig/ideotisk ut.. Tenkte bare på dette siden jeg var hos en kamerat her om dagen.. Han kunne vri på en bryter så viften senket speeden og dermed lagde mindre støy. Lurte derfor på om min pc kunne ha noen av de samme funksjonene?? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Du kan prøve programmet Speedfan. Jeg bruker det på omtrent alle maskinene mine, men vet ikke om det fungerer på en bærbar PC. Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 Noen som vet om dette fungerer på bærbare pc'er.. Er det lett å bruke??? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Download og se selv. Det krever ikke mange hjernecellene å sette det opp. Trykk på configure-knappen, så speeds-fanen. Der stiller du inn hvor mange prosent viften din skal kjøre på.. hos meg putrer alt på mellom 1-3%. Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 speedfan fungerte ikke på den bærbare.. Litt kjipt det, siden det virker som ett skikkelig bra program(anbefales). Ingen som har noen programmer til bærbare pc'er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå