Skrue_McDuck Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 (endret) Dette er hva jeg kaller en j***** tøff bil! Hva synes du? Endret 28. august 2004 av Skrue_McDuck Lenke til kommentar
trondiz Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 !!!Hot!!!... Hva koster den da??? Lenke til kommentar
insider Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 den var nice skulle kansje hatt en fanger som bygget litt lengere ned bak (smak og behag) Ellers WOW ! Lenke til kommentar
Musty Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 alt for jalla til gatebruk, men for all del en schtili bil.. til bane-bruk... Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Damn. Jeg digger Jaguar, og visste ikke at den kan styles så tøft. Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Kunne spart seg for den harrye vingen, men ellers var bilen utrolig stilig Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 (endret) Ja, vingen brøt veldig mye med resten av de kurvede Jaguar-formene. Endret 28. august 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
Skrue_McDuck Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 ja, det er jeg egentlig enig med dere i! Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Personlig synes jeg at de har ødelagt den. Reklame og svære spoilere tilhører ikke på "luksusbiler" som jaguarer imo. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 (endret) Personlig synes jeg at de har ødelagt den. Reklame og svære spoilere tilhører ikke på "luksusbiler" som jaguarer imo. X-Type er ingen luksusbil. Du forveksler den med XJ6 og XJ8. X-type ble laget for å konkurere med Audi A4, BMW 3-serie og Mercedes C-klasse. Den slår knockout på alle de tre bilene jeg nevnte, både utseendemesssig og statusmessig. Det er m.a.o ikke mer absurd å style en X-type enn f.eks en 3-serie. Uansett: konge bil! Endret 29. august 2004 av superseven Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Personlig synes jeg at de har ødelagt den. Reklame og svære spoilere tilhører ikke på "luksusbiler" som jaguarer imo. Enig. Lenke til kommentar
Skrue_McDuck Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 Personlig synes jeg at de har ødelagt den. Reklame og svære spoilere tilhører ikke på "luksusbiler" som jaguarer imo. X-Type er ingen luksusbil. Du forveksler den med XJ6 og XJ8. X-type ble laget for å konkurere med Audi A4, BMW 3-serie og Mercedes C-klasse. Den slår knockout på alle de tre bilene jeg nevnte, både utseendemesssig og statusmessig. Det er m.a.o ikke mer absurd å style en X-type enn f.eks en 3-serie. Uansett: konge bil! helt enig. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Vinge er tøft det...imo Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Jeg vil kalle det ett stykk ødelagt bil Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Urk! Dog... Volvo'n som vi hadde i en annen tråd var hakket verre. Lenke til kommentar
_André_ Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 kunne fint kjørt rudt i en sånn bil... men hadde byttet vingen Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Av med vinga og vinylen, så har vi det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå