OscarWoHA Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Morn. *forte seg å skrive nå som linja er oppe* I helgene er linja like ustabil som en Skoda fra 1962. Dvs at jeg mister internettforbindelsen med ujevne mellomrom. eg prøver å få ny IP, men får ikke kontakt med DHCP-server. Så da blir jeg nødt til å vente. Sånn er det ofte. Irriterende? JA! Kommer til å bytte til Bluecom om det ikke forbedrer seg. Noen som opplever det samme som meg? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Morn. *forte seg å skrive nå som linja er oppe* I helgene er linja like ustabil som en Skoda fra 1962. Dvs at jeg mister internettforbindelsen med ujevne mellomrom. eg prøver å få ny IP, men får ikke kontakt med DHCP-server. Så da blir jeg nødt til å vente. Sånn er det ofte. Irriterende? JA! Kommer til å bytte til Bluecom om det ikke forbedrer seg. Noen som opplever det samme som meg? Du får en "small bill" i postkassen da Meg bekjent den eneste fordelen de reklamerer med Nei, bytt til noen som kan tilby litt kvalitet i tillegg Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 Hehe, Joachim. Mistet nettopp nettet igjen! Det koker over for meg nå. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 (endret) jeg vill _ikke_ ha et meneske i post kassa!!! hvordan avbestiller jeg menesket?? hjelp meg hehe fra revolver over til båt har tele2 jeg også, merker ikke noe ustabilitet jeg nei.. Endret 28. august 2004 av ATi-Radeon Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 Sendte en 'mail'. Vi vil behandle din henvendelse så raskt som mulig, men det kan ta opptil 3 dager før du får svar. Vennligst bemerk at dette ikke betyr at vi lover å ha løst dine eventuelle problemer innen 3 dager, da dette avhengiger av problemets art og omfang. Huff. Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Jeg opplever det samme men jeg har Telenor abbonement. Har tatt det opp med telenor. De mente at det kunne være modemet mitt (Alcatel Speed Touch) som var for svakt til linja (2048/256) så de sendte en montør med et nytt modem til meg (Speedtouch med malingsflekker ). Det hjalp ikke noe særlig og nå mener de det er nettet som er overbelastet. Har sendt reklamasjon der jeg forlanger godtgjørelse i form av f.eks fri bruk en periode og et svar på om de har tenkt å forsøke å utbedre feilen men har ikke fått noe svar. Lenke til kommentar
vigilante Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Jeg hadde også mye kødd når jeg fikk Tele2 linja mi for ca halvannet år siden. Jeg tok problemene opp med kundeservice (og den er utmerket !) og etterhvert fikk vi orden på sakene...var bla noe med sentralen til stjelenor. Nå har det funket greit siden bortsett fra et og annet brudd, med de er det langt imellom og må nesten påregnes.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå