Papirpose Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 Jeg kommer hjem etter å ha hentet min bortlånte Windows XP Pro-cd, og skal faktisk gi dette operativsystemet en ny sjanse. Siden jeg har engelsk Win2000 Pro fra før, velger jeg upgrade. Og hva skjer? Jo, midt under "Preparing installation" spontan-rebooter pc'en, og nå har jeg svart skjerm der Windows pleier å starte. Da var det til med clean install av absolutt alle programmer ÈN GANG TIL (gjorde det to ganger forrige uke. Registeret i Win2000 likte ikke bruken min av reset-knappen (eller SCSI-kortet)). So much for Microsoft Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 Bruker feil for svarte. Det har ikke noe microsoft å gjøre... Det er menneskelig å gjøre feil, og deretter spesielt skylde på datamaskinene. Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 Sånn går det når man "låner bort" programvare. Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 4. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2002 Jess. Brukerfeil ja. Klart det. Sikkert min skyld at den reboota helt av seg selv da jeg satt i sofaen og så på TV! Å låne bort slikt er kanskje ikke så lurt nei :razz: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå