akristina92 Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Hei. Jeg har en CX65, og vil laste ned noen fargebilder fra egen server... Men hvordan? Jeg får vist bildet, men får ikke lagret det på mobilen. Er det i det heletatt mulig å lagre det på mobilen? Lenke til kommentar
Tom-H. Stavik Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Joda, fullt mulig det. Bare trykk på bildet-->Valg-->Fil-->Lagre innhold Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 Joda, fullt mulig det. Bare trykk på bildet-->Valg-->Fil-->Lagre innhold men når jeg prøver får jeg bare sånn "lagre side".. Lenke til kommentar
Tom-H. Stavik Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Da vet jeg dessverre ikke hva som er galt. Kan være hvordan siden er satt opp. Er det WAP eller WWW side? Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Syns jeg leste noe om at du måtte velge noe som het "Beskytt innhold", fordi det var en oversettelsestabbe av "Save content"... Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 Syns jeg leste noe om at du måtte velge noe som het "Beskytt innhold", fordi det var en oversettelsestabbe av "Save content"... Jo, fant det ut nå Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Syns jeg leste noe om at du måtte velge noe som het "Beskytt innhold", fordi det var en oversettelsestabbe av "Save content"... Syns forøvrig det er mange gode oversettelser i Turrican2004 (M65): Play -> "Spill av", "Soft keys" -> "programvaretastene" og den beste er kanskje "Credits" -> "Poeng"... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå