Lickmastr Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 (endret) Hei.. Jeg har et problem... Jeg sitter i et lan, og har en lokalip.. 192.168.... Det er 3 maskiner i nettverket og en av maskinene deler Tilkoplingen (adsl).. På min pc har jeg sett opp en FTP server. hvordan skal noen "uten fra" kunne connecte til FTP serveren?? Endret 28. august 2004 av Lickmastr Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 "En av maskinene deler internetten": hvordan ? Via internet connection sharing i Windows? Linuxrouter? hvordan? Lenke til kommentar
Lickmastr Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 Via internet connection sharing i Windows Lenke til kommentar
Nismo Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Kjøp deg ruter! ICS er helt håpløst i til sånt.. Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 (endret) www.minip.dk alle utenfra bruker den IP'n alle innenfra bruker den IP'n dem er vant med er ikke 100% sikker om dette fungerer med ICS men jeg er ganske sikker. PC'n din blir ikke annet enn en gateway, som komuniserer med interne og eksterne IP'r. alle innenfra kan også bruke den eksterne IP'n, men da blir det bare tungvint. Endret 28. august 2004 av Dimensionx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå