elvis! Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 En interessant mobil må jeg si.. Noen som har den? Er det slik at man kan bytte ut minnekortet til f. eks 128 mb?? Hvordan fungerer mp3-spiller'n?? God lyd? Har det noe å si at det er mono? Hører man merkbar forskjell? Mye spørsmål dette her gitt... e Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Ja du kan bytte ut minnekortet. Vet ikke hvor langt opp, men sikkert 512 mb. Lyden på mp3'en vet jeg ikke noe om. Tror det har litt å si det med mono, men det får noen andre forklare. Lenke til kommentar
eblth Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Lyden er ganske dårlig! Den er grei til f.eks å høre på en sang iblandt, men det er ganske pipete å kan gjøre litt vondt i ørene Jeg har ikke handsfree så jeg vet ikke hvordan lyden høres ut i denne (jeg har bare på høytaler) Jeg ville ikke kjøpt den for å høre på mp3 for å si det sånn... Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Det er egentlig ikke mp3 spiller på den, det er realplayer som også leser mp3. Lyden er helt ræv. Ikke får du tak i ørepropper hvor du har lyd på begge ørene, og dessuten som du vet er lyden bare i mono. Er mp3 viktig for deg, bør du nok finne en annen telefon. Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Skulle kanskje vært i Symbian Denne her Men uansett, en kompis av meg har N7610 og jeg synes lyden på den(høytaleren) er helt grei. Men hvis du sammenligner med min(P900) eller 6230 er den en del dårligere. Lenke til kommentar
-imen Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Har mobilen, og har 256 mb minnekort på den, funker helt fett. Men som andre sier så er ikke dette mobilen du burde satse på hvis du skal ha en mp3 spiller. Synes ikke det er dårlig lyd på høytaleren, den er helt grei. Det lønner seg å bruke et program for å gjøre om mp3 filene slik at de skal spesielt spilles må mobilen, da blir kvaliteten bedre å spille over høytaleren. Jeg er veldig fornøyd med mobilen. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 mp3 er jo ikke spessielt bra på noen mobiler sammenlignet med vanlige mp3spillere Lenke til kommentar
genser Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 mp3 er jo ikke spessielt bra på noen mobiler sammenlignet med vanlige mp3spillere SX1 og 6230 er utmerkede mp3-spillere. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Passer under Symbian. Flyttet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå