arnebellinda Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 (endret) Hei, hvor får man kjøpt en universal billader? Har tenkt til å kjøpe med axim x30, men tror ikke at det følger med billader.. Noen som vet? Prøvde å finne det på hjemmesiden til Dell, men det står bare at de ikke har løse ladere... Tragisk internettside hos Dell, altfor rotete Er det noen som vet om det går an og lade axim'n ved hjelp av en usb kabel? Det følger jo med en sigarett-tenner plugg med usb inngang med holux bluetooth gps, går det an og bruke denne til å lade opp axim'n også? Hmm..ble ikke helt bra formulert dette her Endret 28. august 2004 av arnebellinda Lenke til kommentar
Arne M Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Hvis du ikke har bestillt ennå kan du bare skrive nederst på bestillingsiden at du ønsker en billader. Det gjorde jeg og det funka. Tok 6 uker til jeg fikk Dell 30, men billaderen fikk jeg etter 1 uke. Slapp til og med å betale for den. Hvis du allerede har bestillt kan du sikkert ringe å bestille. Ikke bra den hjemmesiden deres nei Arne M Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Jeg kan anbefale en enhet som omformer fra 12V (sigarettenner) til 230V (stikkontakt). En slik kjøpte jeg på BilXtra til 1200 kroner, eller noe sånt. Fungerer veldig bra, og i den kan du koble alt av ladere. Du kan selvfølgelig også koble til annet elektrisk utstyr, men effekten kan ikke overstige 150 W. Finnes sikkert enheter som er beregnet for høyere strømmer. Lenke til kommentar
arnebellinda Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 TUSEN TAKK for svarene! Har ikke bestilt enda, men med den bestillingstiden så får jeg vel gjøre det nå..he he Bestiller med en dell billader, blir endel billigere enn å bestille 12 -220v omformer. takker for tipsene Arne M: er det lenge siden du bestillte? Bare lurte på om det er like lang leveringstid nå.. Skulle tro det ikke tok så langtid siden det er lenge siden den kom på markedet.. Lenke til kommentar
Arne M Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Jeg bestilte min 14 juni og det tok som sagt 6 uker (2 uker i ordrebehandling, 2 uker produsjon og 2 uker i transport). Ser på Aximsite at det ser ut til å gå litt fortere nå. Har gjennom et firma bestilt en X30mid med Tom Tom for ca 3 uker siden. Ikke kommet ennå. I følge noen på Aximsite har leveranse problemene kommet av mangel på prossesorer, men å bruke 2 uker på å komme fra Irland/Belgia tyder jo på dårlig logistikk. Ser at de som bor i Belgia får den på under 2 uker. Arne M Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå