Stigma Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Jeg trenger et program til å teste/demonstrere, og evt. fininstille et 5.1 surround PC-lydanlegg. Jeg prøvde den eldagamle softwaren på disken som fulgte med audigy-lydkortet mitt, men "SB experience" fungerte ikke i alle demo'ene, ihverrtfall ikke etter jeg hadde oppdatert drivere til nyeste versjoner. (Finnes det kanskje et sted der jeg kan laste ned en oppdatert versjon av SB sine demo-programmer som goldmine og experience? Mulig nye versjoner ville fungert.) Trenger ikke nødvendigvis noe fancy, men minimum noe der ejg kan flytte rundt noen lydkilder rundt "meg" slik at jeg kan sjekke at alt høres riktig ut, og demonstrere surrounden til en kamerat. Må vel finnes noe slikt? -Stigma Lenke til kommentar
iddi0t Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Hifi Klubben har en dvd som de ofte slenger med på folk som kjøper hjemmekino der... http://www.hifiklubben.no/iz.asp?id=2|p|129|129|664|pdetail Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 (endret) Ah, takk, men jeg er ikke interessert i å betale noe for dette i og med at jeg bare skal bruke det for en kort demonstrasjon, og sjekke at surround-effekten fungerer skikkelig. (har ikke hatt skikkelig surround før). Det programmet fungerer sikkert fint til mitt bruk, men det er ikke verdt 200kr for meg å kjøpe. Selvfølgelig, om noen har lyst å snakke litt med meg om programmet over PM, så er det bare å ta kontakt. (mer kan jeg ikke si av respekt for forum regler). Kan noen andre helpe? -Stigma Endret 28. august 2004 av Stigma Lenke til kommentar
defzx Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 http://download.cinenow.com/vobtrailers/wm...ndtest_720p.wmv Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 Takk defzx, den var grei. Ønsker dog fremdeles helst noe litt mer interaktivt, så hvis andre der ute har flere forslag, så er det bare å komme med dem =) -Stigma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå