B4stian Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 skal ha et veldig bra webcam, men vet ikke helt hvordan jeg skal ha. har sett litt på logitech pro 4000 og zoom, men vet ikke helt. noen som kan komme med et innspill eller to? Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 De flest om ikke alle webkamera svikter hvis det ikke er godt lys. Hvis du skal ha noe som er meget bra under alle forhold så burde du satse på et bra video kamera og et bra TV kort. Før du kjøper et kamera så må du sjekke hvor bra bilder det tar i den belysningen du kommer til å bruke det ellers kan du bli meget skuffet. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 kan låne med meg hjem fra jobben, så det er ikkeno problem, har tv-kort, men gidder ikke investere i et videokamera. da kjøper jeg heller 1 TB lagringskapasitet Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Hvis du har et TV kort så er et videokamera billigere enn et Webcam i samme kvalitet. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 Hvis du har et TV kort så er et videokamera billigere enn et Webcam i samme kvalitet. eh.. videokamera koster mer enn 1000 kr da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå