Gå til innhold

T630 vs K700i

suke

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe min aller første mobilen. Jeg prøver å bestemme meg mellom T630 og K700i og har flere spørsmål:

Jeg liker ikke joysticken til K700i. Blir man vant til den etterhvert?

Og hvor ille er den 2MB minne på T630? Jeg ville gjerne lagre bilder av de som ringer og har ennå litt plass. Plass til kun 50 SMS er greit, synes jeg.

Jeg er også bekymret om skermen -- er den på K700i mer utsatt for riper?

Og skal jeg kunne lese min Telenor epost selv om jeg har mobilabonnement fra Tele2?

Jeg blir foresten en beskjedent mobil bruker, og trenger den mest til SMS og eventuelt Instant Messaging. Men når jeg først kjøper en mobil, vil jeg gjerne ha en som kan brukes lenge, mht dagens teknologi. Pris er selvfølgelig også en faktor. K700i er ikke uoverkommelig, men jeg foretrekker prisen til T630.

Takk for alle anbefalinger!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg liker personlig joysticken på k700 bedre en t630, den på t630 er litt kvass og hard, den på k700 er mer rund og myk.

Etter min mening blir 2 mb litt lite på en telefon som t630. Det hender ofte at du må "prioritere ting", at du ma slette bilder for å få inn meldinger og sånn. På k700 slipper du dette problemet. Hvis du vil ha greie bilder ville jeg også gått for k700 siden den har vga kamera (0,3 mp) og t630 har 0,1 mp. K700 har også videmulighet og 3djava.

Jeg vil ikke påstå at det blir lettere riper i k700 skjerm selv om den er litt større. Har hatt min i nesten to måneder og det er bare noen små riper som bare synes ute i solskinn når den er i standby.

jeg ville (og har valgt) k700, men t630 har jo sunket utrolig i pris da :)

Lenke til kommentar

Og hva synes dere om Siemens S65 som alternativ til K700i? Den er litt billigere og jeg synes det er fint at S65 kan oppgrades hjemme. Den har også mye minne og jeg har lest at nyttefunksioner (særlig telefonbok or kalender). For meg er ikke spill eller radio viktig.

Takk for alle innslag!

Lenke til kommentar

k700 kan også "hjemmeoppdateres". Den har også kalender, oppgaveliste, timeplan. notater, alarmer, stoppeklokke, kalkis (skrev opp alt fra verktøy menyen :) )

s65 er en knallfin telefon men etter min mening er k700 hakket bedre.

hvis du lurer på noe om k700 så bare send en pm

Lenke til kommentar
Ville nok valgt S65 framfor K700i ja... S65 er en god og kjapp telefon med et sinnsykt bra kamera! Minnekort har den også!

Og den ødelegger hørselen. Se her. Hadde aldri kjøpt den mobilen selv om det går an å deaktivere denne feilen :no:

Endret av The_Miracle
Lenke til kommentar

Ok, så dere mener at både K700i og S65 er bra. Jeg skal til butikken for å leke med begge -- prøve ut joysticken og tastatur. Da skal jeg bestille den jeg liker best gjennom Tele2 --det ser ut til å være billigst . 899 kr for S65 or 1299 kr for K700i (plus abonnement).

Jeg vet at feilen med S65 lover ikke akkurat bra, men den er ikke altfor alvorlig. Mulighet for minnekort er fantastisk.

Alle andre meninger er velkommen!

Lenke til kommentar
k700i:

-Bedre Skjerm

-Bra kamera

-Mye minne, men ikke minnekort

-Bra Joystick og fantastisk tastatur

S65:

-Dårligere Skjerm

-Bedre kamera

-Lite minne, men har minnekort

-Grei joystick og tastatur

S65 har også en bra joystick og et fantastisk tastatur... Skjermen til S65 er større enn K700i sin!

Vær smart. Gå for S65 :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg kunne også evt vente for den SL65 som bør komme i september. Den har ikke Bluetooth, men den trenger jeg ikke. Ellers tror jeg at det har de samme egenskaper.

Er den "slide design" ment for å beskytter tastaturet?

Og har noen anelse på pris, dvs kommer den til å kost mer eller mindre enn S65?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...