Gå til innhold

Hvilken type motiv liker du best i CG?

Anbefalte innlegg

Hvilken type motiv liker du best i CG? Minimalistiske motiv? Fantasy-motiv? Fotorealistiske motiv? Anime? Sci-fi? Design? Biler? Karakterer? Landskap? Etc, etc.

Jeg liker best minimalisme, fotorealisme, og design. Men jeg nyter selvsagt andre motiv i høy grad. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har du en tut på det, jeg er helt grønn i c4d

Jeg er nok like flink med Google som deg. ;)

Men er det da slik at jeg lager texturen i f.eks. PS?

Vel, det kan man jo, eller så har nok C4D muligheter for å lage gode surfaces uten texturer. Jeg er ikke så kjent med programmet. Let etter surface-editor eller noe lignende.

Å bygge med splines går ut på å lage "streker" som du bøyer og svinger etter den formen du skal lage. Så bruker du programmets spline-funksjoner til å lage en wireframe som følger linjene.

Litt vanskelig å forklare, men søk etter tutorials. :)

Endret av HolgerLudvigsen
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Har allitd hatt en slags greie for abstrakte og minimalistiske ting. Mørk, dyster apocalyptish fantasy og sci-fi kan være kul og stemningsfull, på samme måte som den episke og dramatiske (og kanskje litt glorete) fantasyen og sci-fi'en også er kul.

Har forøvrig også sett mye najs design i det siste!

Fotorealisme kan også være pent å se på, men hvis det lille ekstra ikke er der, så blir det veldig dårlig plutselig...

Har aldri hatt noen særlig interesse for rene characters, men det finnes mye bra her også selvfølgelig...

Endret av Calm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...