Firesnake Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 viss du spiller NukZone www.nukezone.nu so søker vi nye medlemer til Kung Fu Fists. det er en Clan i NukeZone ....... vil du vere med so Post replay....... Lenke til kommentar
jokki Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Flyttet posten til Klandiskusjon og rekruttering. Håper du får noen rekrutter der Lenke til kommentar
Firesnake Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 takk va ikke helt sikker kor den sku ver men join clanen Lenke til kommentar
jokki Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Liker ikke slike spill så godt jeg Lenke til kommentar
Firesnake Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 liker mest Star wars galaxies eg Lenke til kommentar
CMOTDibbler Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Jeg spiller NukeZone (sitter pålogga nesten konstant) og er med i en helnorsk platinumklan. Ser etter medlemmer vi også, men jeg vil ikke stjele rekruttene fra deg Lenke til kommentar
Dannylicious Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Jeg spiller NukeZone.. Jeg er med i en Top 5 clan kalt Too Good To Be True:D Tror det er 11 Mods med i clanen. Inkl Guffy;D jeg hadde eid dere alle:p Vet omtrent alle svakheter i hos de forskjellige units.. Happy Gaming Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Eg var total addicted før, men måtte legge det fra meg rett før sommeren pga jobb, vurdere å starte opp igjen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå