Gå til innhold

Noe feil med bildet?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Av en eller annen grunn lar de fleste filer seg slette gjennom Nero (Burning ROM), om du har det installert. Veldig greit egentlig. :)

Jeg hadde Nero på den andre pc'en min som ikke ville starte opp som bare kjørte oppstart til Windows XP om og om igjen så nå er den til reprasjon og jeg må rydda opp denne pc'en for det er søstra mi sin.

Så må jeg bare slette diverse bilder jeg har fått tilsendt og greier men den vil ikke slette's er det ikke noe program som er litt letere å få tak i en nero til og slette filer?

Lenke til kommentar

Jeg jobber med oppgraderinger av programvare og sånt på jobben. Og da kan ikke filene jeg erstatter være ibruk. Dette gjelder nettverk.

Så da må du inn i kontrollpanel->administrative verktøy->Datamaskinbehandling->delte mapper. Og så høyreklikker du på åpne økter og åpne filer og velger koble fra.

Synes det er rart at det skjer hos deg, men mulig den blir frigjort hvis du gjør det jeg beskrev ovenfor.

Edit: Eller du må avslutte programmet som bruker filen dersom det er et lokalt problem.

Sveinl.

Endret av Sveinl
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...