Gå til innhold

Nokia 6600 - Restarter når man går inn i meny

Anbefalte innlegg

Jeg har en nokia 6600 som er kjøpt i utlandet(thailand) og som da ikke har garantirett i Norge av en eller annen grunn. Jeg sendte inn telefonen fordi MMS ikke ville fungere og jeg ville ha norsk språk på telefonen. Dette kostet meg 900 kroner. Nå har jeg problemer med at telefonen restarter hele tiden når jeg skal gå inn i menyen. jeg kan kun ringe med telefonen, men også da kan den skru seg av.

Jeg har prøvd å ta soft format og hard format, men har samme problemet da også. jJeg hadde endel "third-party-software" i telefonen. Telefonen ble kjøpt i APRIL 04.

Hva kan gjøres..?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har en nokia 6600 som er kjøpt i utlandet(thailand) og som da ikke har garantirett i Norge av en eller annen grunn. Jeg sendte inn telefonen fordi MMS ikke ville fungere og jeg ville ha norsk språk på telefonen. Dette kostet meg 900 kroner. Nå har jeg problemer med at telefonen restarter hele tiden når jeg skal gå inn i menyen. jeg kan kun ringe med telefonen, men også da kan den skru seg av.

Jeg har prøvd å ta soft format og hard format, men har samme problemet da også. jJeg hadde endel "third-party-software" i telefonen. Telefonen ble kjøpt i APRIL 04.

Hva kan gjøres..?

Hvor sendte du den "inn"?

Restartet den seg _før_ du sendte den "inn"?

Lenke til kommentar

Hva kan gjøres..?

Hvor sendte du den "inn"?

Restartet den seg _før_ du sendte den "inn"?

Nei, tror ikke jeg hadde problemer før jeg sendte den inn. Men MMS ville ikke fungere da. og jeg hadde engelsk språk. Har snakket med verksted om telefonen nå, og de mener at der er interne feil i telefonen (prosessor, minne o.l).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...