andreasoe Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Jeg har en nokia 6600 som er kjøpt i utlandet(thailand) og som da ikke har garantirett i Norge av en eller annen grunn. Jeg sendte inn telefonen fordi MMS ikke ville fungere og jeg ville ha norsk språk på telefonen. Dette kostet meg 900 kroner. Nå har jeg problemer med at telefonen restarter hele tiden når jeg skal gå inn i menyen. jeg kan kun ringe med telefonen, men også da kan den skru seg av. Jeg har prøvd å ta soft format og hard format, men har samme problemet da også. jJeg hadde endel "third-party-software" i telefonen. Telefonen ble kjøpt i APRIL 04. Hva kan gjøres..? Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Noe skjedde med faren min sin telefon også. Den var norsk. Der kunne ikke du gå inn i menyen. Det jeg fant ut det var at minnekortet var løst. Se der du... Bare for sikkerthetskyld Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Jeg har en nokia 6600 som er kjøpt i utlandet(thailand) og som da ikke har garantirett i Norge av en eller annen grunn. Jeg sendte inn telefonen fordi MMS ikke ville fungere og jeg ville ha norsk språk på telefonen. Dette kostet meg 900 kroner. Nå har jeg problemer med at telefonen restarter hele tiden når jeg skal gå inn i menyen. jeg kan kun ringe med telefonen, men også da kan den skru seg av.Jeg har prøvd å ta soft format og hard format, men har samme problemet da også. jJeg hadde endel "third-party-software" i telefonen. Telefonen ble kjøpt i APRIL 04. Hva kan gjøres..? Hvor sendte du den "inn"? Restartet den seg _før_ du sendte den "inn"? Lenke til kommentar
andreasoe Skrevet 2. september 2004 Forfatter Del Skrevet 2. september 2004 Jeg har en nokia 6600 som er kjøpt i utlandet(thailand) og som da ikke har garantirett i Norge av en eller annen grunn. Jeg sendte inn telefonen fordi MMS ikke ville fungere og jeg ville ha norsk språk på telefonen. Dette kostet meg 900 kroner. Nå har jeg problemer med at telefonen restarter hele tiden når jeg skal gå inn i menyen. jeg kan kun ringe med telefonen, men også da kan den skru seg av.Jeg har prøvd å ta soft format og hard format, men har samme problemet da også. jJeg hadde endel "third-party-software" i telefonen. Telefonen ble kjøpt i APRIL 04. Hva kan gjøres..? Hvor sendte du den "inn"? Restartet den seg _før_ du sendte den "inn"? Nei, tror ikke jeg hadde problemer før jeg sendte den inn. Men MMS ville ikke fungere da. og jeg hadde engelsk språk. Har snakket med verksted om telefonen nå, og de mener at der er interne feil i telefonen (prosessor, minne o.l). Lenke til kommentar
springbrett Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Hørest ut som software feil. Har du prøvd å flashe telefonen? (Ligge inn ny software på den) Lenke til kommentar
andrenos Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Hørest ut som software feil. Har du prøvd å flashe telefonen? (Ligge inn ny software på den) Den må sendes til service for software oppdatering. Tror det er kun Siemens som man kan instalere software på selv.. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 (endret) Du må nok se deg nødt til å dra til et verksted å få lagt inn ny FW, da du ikke kan gjøre dette hjemme på Nokia telefoner. - Andernos: I hovedsak er det kun på Siemens og visse SE modeller som man kan oppgradere FW på hjemme . Endret 3. september 2004 av Remerser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå