ikkeno Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Jeg har da omsider skaffet meg et nytt headset ( DENON AH-D750 ). Problemet er at når jeg plugger headsetet i pc'en får jeg ikke bass. Det skal ikke være noe galt med headsetet i og med at jeg testet det hos en kamerat der det fungerte utmerket. Jeg får normal lyd ut av høytalerene. Kan det være noe tull med lydkortet. Har et realtek AC97 audio? Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Sjekk innstillingene til lydkortet.. der kan du nemlig regulere bass og diskant.. Du har ikke på EQ i winamp da? Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 Jeg testet det med innstillingene på lydkortet men der var det ingen seperat innstiling for bass. On the Options menu, if the Advanced Controls command is unavailable, your sound driver does not support separate bass and treble settings. Hvor finner jeg drivere til lydkortet mitt? Takk for svar. Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 Woohoo, jeg fikk det vist til nå. Plugget headsetet til utaket fra skjermen, og der fungerte det som det skulle. Men nå er jeg egentlig bare enda mer forvirret på hvorfor det ikke går i utaket på selve maskinen Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Kanskje kontakten er litt gåen. Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 Kanskje kontakten er litt gåen. Kontakten kan ikke være gåen i og med at lyden er fin når jeg plugger inn høytalerene. Og headsetet funker fint når jeg plugger det inn i skjermen. Skjønner du hva jeg mener? Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 ikkeno: Jeg snakka faktisk med en som har hatt det samme problemet med sitt headset, vet ikke om det er samme typen men.. Han prøvde alt mulig, snakka med alle mulige ansatte på hi-fi butikker og pc-butikker, men ingen visste noe. Det er visst sånn den dag i dag òg.. Merkelig problem... Lenke til kommentar
Smule8o Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Impedance 30 ohms står d på den der review sida.. kan godt være at linjeutgangen på lydkortet ditt ikke takler så lave impedanser.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå