ATi-Radeon Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Hei, jeg har 1 spm. om Ipod Mini, jeg lurer på hvordan man "scroller" med den på andre ipodene var det et hjul, men det er d ikke på Ipod mini. Så kan noen fortelle meg det? btw; noen som har "live" bilder av Minien? Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Det er et scrolle-hjul på Mini også, bare touch-basert. Det vil si at du fører fingeren i sirkel på den hvite sirkelen og så scroller den nedover. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 ingen av knappene vill bli påvirka av dette? Lenke til kommentar
mag86 Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 KNappene må fysisk trykkes ned, så nei, scrollinga vil ikke påvirke knappene. Har den selv, og er veldig fornøyd med kontrollen. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 flott. ellers da, hvordan er den i bruk? har bestilt meg en sølvfarga Mini jeg og =) Gleder meg den skal komme hit rundt den 27.09.. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Jeg har nå to muligheter; enten vente i ca en mnd på iPod minen fra apple shop eller kjøpe den hos lokale Spaceworld idag men da koster den 2798 mot 2290 hos Apple... Hva bør jeg gjøre?!?! hmm..har lyst på den raskt men da koster den jo litt mer..hmm.. Lenke til kommentar
mag86 Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Jeg ville venta. Skjønner godt at du vil ha den fort, men jeg tror du vil angre når prisforskjellen er så stor. Lenke til kommentar
andrenos Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Når jeg bestilte min iPod fra USA så tok det nesten en mnd før jeg fikk den, men jeg ventet til den kom.. Pga. prisforskjellen, så jeg anbefaler deg å vente Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 tok og kjøpte den på SpaceWorld jeg.. har fått 60 000 i sommerjobb lønn så jeg ga likesågodt f.. må innrømme at den er meget najs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå