Deadringer Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 jeg syntes Nightwish har lagd mye bra musikk. de har fått til den klassisk/metal stilen i musikken sin, som så mange andre ikke klarer! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 jeg syntes Nightwish har lagd mye bra musikk. de har fått til den klassisk/metal stilen i musikken sin, som så mange andre ikke klarer! Liker Nightwish jeg Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Det er noe som skurrer med Nightwishs musikk. Jeg kan ikke sette fingeren på hva er, men jeg får meg ikke til å like denne typen musikk. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Nightwish har en veldig klar lyd (vanskelig å forklare), noe jeg synes er diggbart. Noen sanger liker jeg, noen liker jeg ikke. Mange av riffene er helt rå. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 NW er mye helt brukende, men gitaren er til tider svak for å si det sånn. Forørvrig så er mange av gitarsoloene deres helt forferdelige.. Men de er helt ok og brukende musikk. *setter på Bless the Child* jeg syntes ...som så mange andre ikke klarer! Faktisk er det mange andre som har kombinert inn klassisk sound, dette er egentlig ikke en orginal ide i det hele tatt. det NW derimot har er å ha blitt markedsført noe helt vanvittig. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Elsker Nightwish!! Kjøpte den første plata... Angels fall first Elsker det albumet Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Nightwish er møkk i mine ører. Stjeler riff som ravner fra andre bands, masete vokal, latterlig pompøse melodier og platene har en produksjon og sound som er like tøff og rå som lettmelk. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) Zyklon: Har de noen gang gått inn for å være ubertøffe og brutale da? Endret 8. mars 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Hehe, nej...men får da være måte på med balleløs og tam produksjon for et metalband. Lenke til kommentar
embark Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Jeg liker plate "Century Child", omtrent alt det andre er bare muppetmusikk... Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Hehe, nej...men får da være måte på med balleløs og tam produksjon for et metalband. Kan du være litt spesifikk, sikter du da til at gitaren ikke er så langt fremme i lydbildet? Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Synes det er dritt stilig musikk jeg Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) edit: sitter på skolen på trege pc`er, trykket mange ganger så Admin eller moderator slett denne! Endret 8. mars 2005 av dQggl Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) edit: sitter på skolen på trege pc`er, trykket mange ganger så Admin eller moderator slett denne! Endret 8. mars 2005 av dQggl Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) Personlig digger jeg Nightwish, de har så utrolig mange bra sanger at det er ikke til å tro. Og i motsetning til de fleste angre grupper jeg like/har likt har jeg ikke blitt lei av noen sanger, etter å ha først hørt nightwish for ca 18 mnd siden. Skulle ramset opp noen favorittsanger, men det er rett og slett for mange til å engang begynne. EDIT: Post 200! Endret 8. mars 2005 av Wazu Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 har ikke noe GODT forhold til dem akkurat sangene er kjedelige, og altfor triste! nightwish er ikke noe jeg vil anbefale! Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 *Høre på Nightwish - Nymphomaniac Fantasia* Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Nightwish.. Ugg. Bugg.. Nei. Blir lei bare av å tenke på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå