Even. Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 metallica er ikke pop metall. Selv om jeg ble litt skuffet over St.Anger skiva (The Unnamed Feeling var bra) Men å sette dem i samme bås som nightwish blir å ta _litt_ hardt i Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 ikke min type musikk.... pop-metal :!: Legg til metallica i den sjangeren så er den komplett (nei jeg liker ikke metallica og ja de har vert på vg lista topp-20 flere ganger) Seriøst? Metallica = "pop-metal"? Greit, du kan sikkert fiske ut et par låter som eksempler på noe som kan minne om "pop-metal", men å kalle de det på generelt grunnlag bekrefter bare din status som ignorant. Ja, kansje litt ignorant av meg å kalle metallica for "pop-metal", men metallica har hatt mange sanger på pop-listene, spesielt i de nyere tider, men da er det også de nyere tider som er metallica, det gamle metallica var "gamle metallica" jeg vil da tro at mange bandmeldemmer har blitt byttet ut og slikt. Så da er det gamle metallica og den nye metallica ikke det samme, når jeg da sier metallica mener jeg den metallica som driver på til dags dato. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 (endret) ikke min type musikk.... pop-metal :!: Legg til metallica i den sjangeren så er den komplett (nei jeg liker ikke metallica og ja de har vert på vg lista topp-20 flere ganger) Nei de gamle albummene til Metallica er ikke Pop-metall. Men kan inrømme at Metallica har skuffet meg med de nye albummene. (load Reload etc) Men ikke kall dem pop metall. Ja, kansje litt ignorant av meg å kalle metallica for "pop-metal", men metallica har hatt mange sanger på pop-listene, spesielt i de nyere tider, men da er det også de nyere tider som er metallica, det gamle metallica var "gamle metallica" jeg vil da tro at mange bandmeldemmer har blitt byttet ut og slikt. Så da er det gamle metallica og den nye metallica ikke det samme, når jeg da sier metallica mener jeg den metallica som driver på til dags dato. Endret 30. august 2004 av Equerm Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Puddel-metal er vel mer korrekt, selv om genuine puddelrockere gjerne vil ta seg nær av å bli sammenlignet med Metallica. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Puddel-metal er vel mer korrekt, selv om genuine puddelrockere gjerne vil ta seg nær av å bli sammenlignet med Metallica. Haha, du er på hugget hver gang psilocybe, med å pælme brannfakkel i de utallige metallica diskusjonene her på forumet :!: (som jeg forøvrig mer eller mindre har gitt opp å delta i) Lenke til kommentar
atsjoo Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 metallica er ikke pop metall. Selv om jeg ble litt skuffet over St.Anger skiva (The Unnamed Feeling var bra) Men å sette dem i samme bås som nightwish blir å ta _litt_ hardt i Å, begge deler er jo pop-metal, så hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Lonely Wolf Skrevet 1. september 2004 Forfatter Del Skrevet 1. september 2004 (endret) JEg vil no bare si at Metallica orwhatsoever suger vilt. Det eneste dem pølsegjengen er god til er å fremkalle hodeverk slik at jeg ikke kan gå på skolen dagen etter! Endret 1. september 2004 av Lonely Wolf Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 (endret) metallica er ikke pop metall. Selv om jeg ble litt skuffet over St.Anger skiva (The Unnamed Feeling var bra) Men å sette dem i samme bås som nightwish blir å ta _litt_ hardt i Jimi Hendrix og en gutt som nettopp har fått gitar og spiller Hendrix inspirerte låter er i samme sjanger/bås, til tross for en imens kvalitetsforskjell. Sånn er det gjerne med Nightwish og Metallica også. Endret 1. september 2004 av SteffyBoy Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 JEg vil no bare si at Metallica orwhatsoever suger vilt. Det eneste dem pølsegjengen er god til er å fremkalle hodeverk slik at jeg ikke kan gå på skolen dagen etter! "Ok" Lenke til kommentar
kristoffer1989 Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 skal være helt ærlig... noe forferdelige greier.... orker rett å slett ikke å høre på den opera-metalen... nei takk put on som slipknot if it's gonna be metall...or slayer... you never know... Lenke til kommentar
kristoffer1989 Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Jimi Hendrix og en gutt som nettopp har fått gitar og spiller Hendrix inspirerte låter er i samme sjanger/bås, til tross for en imens kvalitetsforskjell. Sånn er det gjerne med Nightwish og Metallica også. Hendirx kan sitt på gitar.. ikke diss han. han er dritgod Lenke til kommentar
Creeping_Death Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 .... skal ikke si no vondt om noen her jeg... men har veeeldi lyst! "Jason, you`re too fucking metal" Lenke til kommentar
monstar Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Synes at Nightwish er litt "ensforming", mye er likt. Ikke at jeg har hørt så mye på nightwish men men... Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 (endret) Er egentlig ganske bra, men de er blitt litt for mye rettet mot "popfansen", er ikke et ordentlitt metal band lenger, blitt litt fjortiss! Edit: Ja, og til dere som diskurerer Metallica, for meg er de "standaren" når det kommer til rock, de spiller rock, ikke noe annet fancy navn. Endret 5. september 2004 av H4ngm4N Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Edit: Ja, og til dere som diskurerer Metallica, for meg er de "standaren" når det kommer til rock, de spiller rock, ikke noe annet fancy navn. Metallica was easily the best, most influential heavy metal band of the '80s Det ligger i navnet METALlica, de spiller metal. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Har det ikke blitt konstatert flere ganger at Metallica klassifiseres best som trash metal? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Har det ikke blitt konstatert flere ganger at Metallica klassifiseres best som trash metal? Trash eller Thrash? Begge stemmer vel, så det har ikke noe å si. Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Har det ikke blitt konstatert flere ganger at Metallica klassifiseres best som trash metal? Det vell endel veldig stor del av metallica som ikke kan kvalifiseres som thrash metal. Men når Kill em all kom ut var jo det helt insane fra thrash metal. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Hvem sier at metallica er thrash metal? Hvor kan jeg lese det? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Metallica's tidligere album på 80-taller er nok thrash metal. Så kom 90 talls albumene, de kan man vel kalle hard rock eller puddel metal. Så siste skive kan man kalle nu-metal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå