Bruun Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 (endret) Så nettopp klipp fra en video noen soldater på Jørstamoen militærleir hvor det ble stjålet masse våpen, der en soldat blandt annet pisser ut av vaktboden. Det stod at denne videoen lå på nettet, er det noen som vet hvor den ligger? Endret 28. august 2004 av Thompzen Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 nei, så bilde av det i avisa, hadde vært gøy å se filmen... Lenke til kommentar
rob|n Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Greit nok at du ser ein som pisser ut et vindu på nyhetene.. Men vil dere ha videoen for å se på når idioten pisser ? Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 VG.no har den liggende i crappy kvalitet... Lenke til kommentar
monstar Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Fikk se noen klipp på nyhetene. Utrolig teit av de soldatene. Lenke til kommentar
ATI TwEaKer Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 (endret) Jeg har hele "the best of jørstadmoen" liggende på disken min, 256 MB, høy kvalitet... Den lå på "måtte gud bevare" TG sin FTP! Jeg tenkte det med meg selv at jeg kansje skulle tipse om den filmen, men tenkte at siden at den var 3-4 år gammel var den vel ikke av relevanse. Shit au, der gikk jeg glipp av 20000,- for måndens tips eller noe :S Edit: Om noen vil ha filmen, så kan jeg legge den ut på servern min. Send PM eller noe. Filmen er hysterisk morsom! Screenshot fra starten av filmen Endret 30. august 2004 av ATI TwEaKer Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Legg den ut på servern! Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 (endret) Morsomt?? Syns det hele bare er ufattelig teit! Og viser for noen umodne aper de vaktsoldatene faktisk er :no Nei nei nei Endret 30. august 2004 av Frekkas Lenke til kommentar
Bansh Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Legg den på serveren ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå