Gå til innhold

En liten bizarr opplevelse fra Tele2


Anbefalte innlegg

Vil bare dele en liten historie da jeg byttet fra Netcom Youngtalk til Tele2 Pluss ab.

 

Det begynte med at jeg byttet til tele2 via internett bestilling og seff skulle jeg ha samme nr. Etter 2 dager etter bestilling fikk jeg sim-kortet og en dato da det skulle være oppe å gå. Fair enough!

 

Da datoen kom fungerte SIM-kortet. Det samme gjorde det gamle. Jeg kunne ringe med det nye, men ikke sende/motta SMS. Da folk prøvde å ringe meg med det nye simkortet mitt i telefonen fikk de kun netcom telefonsvareren. Det som er skjedd er at Netcom kortet fortsatt er i funksjon.

 

Jeg ringer Tele2 og sier ifra om dette og de sier at alt er i orden. Han sa også at jeg skulle kontakte Netcom for å be dem slå av gamle sim-kortet mitt.

Så da ringte jeg Netcom. Da fikk jeg beskjed om at de hadde fortsatt å ha nettverk på Netcom simkortet mitt pga. at Tele2 visstnok hadde avbrutt ordren på mitt telefonnummer fra dem.

 

Jeg må da ringe Tele2 tilbake å informere om dette og klager nok en gang pga. det tar for lang tid. Nå har det gått ca. 14 dager!!!

 

Han sier til meg at det nå skal funke i løpet av noen dager.

 

Etter nok en 7. dager ringer jeg igjen.... denne gangen orker jeg nesten ikke mer.

Jeg sier at nå skal det funke hvis ikke så gidder jeg ikke å ha ab. deres. 3 uker etter dato kortet skulle funke så funker det enda ikke!!! Jeg får beskjed at de trenger 3 dager, og at første regning skal sendes til Netcom fordi det er deres feil.

 

Etter 3 dager funker kortet endelig.

 

Men dette er ikke nok... etter at jeg får andre faktura (Den første skulle sendes til netcom) så får jeg enda et brev fra Tele2. Dette er da en faktura på kr. 240,- i betalingsforsinkelse (en avgift). Dette pga. 1. faktura ikke var betalt tidsnok.

 

Jeg tenker WTF? så ringer jeg Tele2 nok en gang. (Kan tro jeg er lei pausemusikken dems?) så får jeg beskjed om at den fakturaen ble sendt til feil adresse, som ikke var feil allikevel. De hadde fått den i retur og jeg måtte betale. Så nevnte jeg at den forrige kundebehandleren hadde sagt til meg at Netcom skulle ta den første Fakturaen. Da fikk jeg beskjed om at en kundebehandler ikke har myndighet til å gjøre noe slikt. Men jeg fikk jo 100 minutter gratis ringetid i erstatning for de 240,- da.

 

Jeg er ikke så veldig keen på å ha Tele2 Ab. jeg har nå, men jeg vil ikke forestille meg hvilket he****e jeg starter ved å si opp ab. så jeg lar det være :cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tele2 kundeservice er dessverre veldig flink til å love noe og så ikke gjennomføre det. Men de har heldigvis blitt flinkere, virker som om sommervikarene har hatt litt mer vilje enn de som jobba i vår.

Jeg er sjokkert over hvor slappe de var i denne saken. De lovet noe 3 ganger uten at det har skjedd noe.... er ikke rart man blir frustrert av sånt... men alt er i orden i dag da... takk gud.... Menmen....

Lenke til kommentar

Be om å få slike tilbud skriftlig, det er veldig viktig!

Da skal de ha gode unnskyldninger for å klare og vri seg unna.

Ett muntlig ord fra en ferievikar teller liksom ikke så veldig mye, men er jo uansett veldig dårlig den behandlingen du har fått, og jeg syns ikke de fortjener deg som abonent. Tele2 begynner nok å bli litt for store de også. Syns det er veldig mye feil og rot med de, fikk feil på fakturaen min jeg også, men da jeg ringte for å si ifra var det helt greit med en gang...virker som om de spekulerer i å sende ut feil faktura :mad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...