Gå til innhold

Design: Hvilken konsoll er finest?

Anbefalte innlegg

Quote:

Den 2002-05-21 20:06, BadKarma^ skrev:

XBox er jo på en desidert sisteplass av de nye.... den er så stygg og stor at hadde jeg hatt en ville jeg ikke fått plass på rommmet mitt( nei jeg har ikke et lite rom, og ja jeg overdriver)

Men som sagt har ikke akkurat MS brukt lang tid på designet.. I sammen ligning til GC er den sikkert 2-3 ganger større.. Veldig unyttig når konsollen skal fraktes hit og dit. Kunne like gjerne tatt med seg en datamaskin.

Her er i allefall lista mi:

1.PS2

2.GameCube, svart

3.PSOne

4.Playstation

5.Dreamcast

6.XBox

7.N64

8.Snes

9.Nes

10.Powerstation (kun tatt med for å få 10)

Har ikke tatt med GBA, Gameboy colour og Gameboy..

Klart Xbox er større, den har jo mye mer innhold. Skulle likt å se GameCube så liten som nå med HD og full-size DVD spiller lol.

Microsoft har en gjennomført designprofil på alle sine Gaming produkter, være det seg joysticker, game-pads eller xbox. Det går i svart, det går i ru plast og matte flater. JEg for min del er veldig begestret for Microsofts enkle, men allikevel kraftfulle uttrykk. Jeg ser mye mer skjønnhet i Microsofts enkle linjer på gamingutstyr enn jeg ser i Logitech eller Thrustmaster sitt gaming utstyr.

Som sagt, xbox må jo ha litt størrelse da, med tanke på hva den faktisk har innebygd. Dessuten er det ganske overdrevet når folk snakker om at den er så gigantisk, da har de bare sett den på bilde i såfall. Xbox er større en Cube, ja jøss, men den er på ingen måte stor, den er mindre enn DVD og VHS spillere.

Når det gjelder Cube så er den en liten nytelse designmessig, med knappene og buene oppå, perfekt i forhold til hverandre, og den fronten er bare genial!

Nei, både Xbox og Cube danker lett ut Playstation2 når det gjelder design, PS2 ser ut som om den var laga for å spille i en eller annen sci-fi film midt på 60 tallet. :wink:

Alt har design, det er bare ikke alt som er like bra design :wink:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok her er lista mi

1. Ps2 - Nice design rette linjer lissom

2. Game Cube - Det er jo bare GENIALT det og men ikke like fint som ps2

3.Dreamcast

4. N64

5. Xbox- Ser helt jævli ut og ja jeg har ikke bare sett den på ett bilde jeg HAR både den og ps 2

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-21 23:08, Jellyfisk skrev:

Folk som foretrekker x-box framfor psII (designmessig, da) er de samme som foretrekker nerdrum fremfor picasso. Åndsdverger med andre ord.

Åndsverger er vel heller de som faktisk bedriver tiden sin med å debbatere om hvilken konsoll som har penest design. Verden ler av dere! :eek:)

Lenke til kommentar

For ikke å snakke om de som kritiserer de som diskuterer hvilken konsoll som er penest.

Dessuten er det noen av oss som har ett overordnet visuelt uttrykk i hjemmene våre vi helst ikke ser at blir ødelagte av stygge bokser. Som X-box.

Lenke til kommentar
  • 6 år senere...
Kan jeg bli banna for det?

Jeg så litt på eldre tråder og fant denne. Jeg veit at man ikke skal ta opp gamle diskusjoner, men i denne tråden er det vel ikke noe som kan ta slutt. Så jeg tenkte å få den tilbake igjen....

Nei, du blir ikke bannet for deg. Men hadde vært velfortjent. :p

Om du finner en tråd som er over ett år gammel, eller sånn som denne 7 år gammel så lager du en ny lignende tråd med samme tema, men med oppdatert informasjon. Hvordan mener du ellers at man skal kunne diskutere hvilken konsoll som har det beste designet når man ikke har med hverken xbox 360, wii eller ps3? Ellers så tror jeg faktisk det finnes en nyere tråd med dette temaet. Men du får lete selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...