fflex Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 jeg har et lite problem som irriterer meg grenseløst.. Nå og da blir skjermbildet fylt opp med grønne og lilla streker ned skjermbildet... Når jeg restarter går de bort. Jeg har et Sapphire 9800 pro AIW, det har inget standard vga uttak så jeg må bruke Dvi-Vga adapter.. Har hele tiden tenkt at det er selve adapteren som det er noe med, men det er litt pussig at det går bort når jeg restarter.. Noen forslag? noen som har like erfaringer? Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Hadde lignende problem med mitt Ti4800SE kort. Fikk plutselig loddrette turkise striper på skjermen! Justerte jeg ned oppløsningen på skjermen, ble stripene brede... Skjermkortet var rett å slett ødelagt....søkte på forumet, og vant ut at flere hadde hadd samme problem! De hadde fått nytt skjermkort på garantien. Håper dette hjelper..! Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 (endret) hadde et slikt problem en gang. det var rett og slett kjølingen på kortet som var for dårlig. kortet ble for varmt. Endret 28. august 2004 av Kissa4ever Lenke til kommentar
fflex Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 hmmm...ok. Takk for hjelpen, skal sjekke ut dette med garantien. Regner med at det burde gå greit... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå