Gå til innhold

Blitzhuset

Anbefalte innlegg

jeg starter bare med en sukk jeg.. Kan de som har så mye imot blitz droppe fordommene og ta seg en tur dit med åpent hjerte? Hvis du er blitzer så betyr det ikke at du tar med deg balltre og slår ned alt og alle du ikke liker. og jo huset blir passet på bra, selv om det er svart maling og tagging så slites nok ikke det huset ned nei. Når vi er så heldige og har et sted og være så er vi ikke så påtryne dumme at vi ikke tar vare på det. men ja, ta dere en tur og se hvordan det er ;)

Enig. Jeg ønsker selv en sterk stat, men jeg hater ikke blitzerne for dèt. Har vært på blitz-huset ved flere anledninger, og har aldri møtt annet enn hyggelige mennesker. Vi diskuterte ikke engang politikk. De er for det meste opptatt av kjedelige dagligdagse ting, akuratt som oss andre.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg starter bare med en sukk jeg.. Kan de som har så mye imot blitz droppe fordommene og ta seg en tur dit med åpent hjerte? Hvis du er blitzer så betyr det ikke at du tar med deg balltre og slår ned alt og alle du ikke liker. og jo huset blir passet på bra, selv om det er svart maling og tagging så slites nok ikke det huset ned nei. Når vi er så heldige og har et sted og være så er vi ikke så påtryne dumme at vi ikke tar vare på det. men ja, ta dere en tur og se hvordan det er ;)

En kar som en kompis av meg gikk på videregående med var politiker for Rødt.

Han kommer fra "vestkanten". Han skulle ta seg en tur til Blitz. Det var ikke en smart avgjørelse.

Han hadde nemlig på seg en jakke fra Gant han hadde fått av bestemoren sin. Det endte med at han fikk jakken ødelagt av de såkalte.

Så når man behandler "sine egne" på den måten tror jeg at jeg står over ett besøk på Blitz.

Jeg har alltid hatt lyst til å okkupere Blitz, lurer på hvordan de hadde reagert om man gjorde det.

Lenke til kommentar

Organisasjoner som Blitz fungerer ofte som et tilfluktssted for mennesker som har hatt problemer i livet og har behov for å få utløp for aggresjon, som finner fellesskap og et mål for aggresjonen gjennom Blitz, på samme måte som andre finner det hos nynazister, islamister og andre ekstreme grupperinger.

Lenke til kommentar

Jeg har litt lyst til å stille opp på politiets side under en blitz-demonstrasjon og kaste stein på demonstrantene.

Ikke i nærheten av alle Blitzerne kaster stein! Ja det er sikkert et par som gjør det, og det er bare dumt, men mediaet blåser opp steinkastingen så det virker som at du MÅ kaste stein for og være Blitzer, og nei! Har vært på flere demonstrasjoner som Blitz deltar i og de aller aller fleste er helt normale demonstrasjoner der folk får sagt sin mening uten vold! J-Blitzer mot vold, og stolt av det!

Lenke til kommentar

Selvfølgelig kaster ikke alle blitzere stein. Heller ikke alle soldater avfyrer våpenet sitt. Det hindrer ikke blitzere fra å spytte på soldater i ørkenuniform på Karl Johan, uavhengig av om vedkommende faktisk har avfyrt våpenet sitt.

Å si at man er "Blitzer mot vold" er rett og slett på trynet. Man kan selvfølgelig være enig med Blitzerne i mye av det de sier, men voldsbruken er jo nettopp forskjellen på Blitz og andre bevegelser med mye de samme målene. Støtter du Blitz, så støtter du vold, uavhengig av om du faktisk har kastet stein selv. Blitz oppfordrer til vold, ferdig snakka.

Lenke til kommentar

Joda, med et åpent hjerte og en stor Åkermann kunne man ha utrettet masse. :dremel:

CP%20RX53-1.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...