Gå til innhold

Blitzhuset

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+891234

BLITZ ER UT, SNUT ER INN!

(hvertfall noen, litt rasebevisste, hyggelige snut, ikke de maktsyke taperne)

Hva tenker du på når du sier "rasebevisst snut?" En som ikke stanser en hvit mopedist? :!:

EOD.

Hyl! Vi avlyder ikke dimiles. :ohmy:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, Dimiles hadde faktisk rett, vi har aldri hatt noen Blitztråd ;) Så da er det på tidet!

Blitzerne okkuperer et hus i Pilestredet. Mange av dem er voldelig, og tar ikke fem øre for å banke noen de ikke liker. Gjerne v.hj.a. balltrær, både meg og uten pigger. Særlig nynazister får svi. Men Vestre Aker Unge Høyres styret f.eks skal ha blitt banket opp flere ganger. Og sikkert andre også. Mao, de banker de de ikke liker..

Blitz-organisasjonen selv skjuler seg bak av at de "aldri støtter vold, og at det kun er enkelt-blitzere som deltar i den slags"... Skinnhellige typer det ja..

Jeg vil derfor ikke ha noen problemer med å si at jeg synes blitzere er verre enn nynazister.

EDIT: Overskrift med ett ord..

men jeg hr hørt t de har veeeeldig gode vafler :love:

Du har ikke hørt om JoachimR's amerikanske pannekaker da? :thumbup:

Vafler kan du få overalt. Kjøp etisk mel, så smaker det deg vel omtrent like godt... :shrug:

Enig med Dimiles: SNUT ER IN, BLITZ ER UT

Lenke til kommentar
Ja, Dimiles hadde faktisk rett, vi har aldri hatt noen Blitztråd ;) Så da er det på tidet!

Blitzerne okkuperer et hus i Pilestredet. Mange av dem er voldelig, og tar ikke fem øre for å banke noen de ikke liker. Gjerne v.hj.a. balltrær, både meg og uten pigger. Særlig nynazister får svi. Men Vestre Aker Unge Høyres styret f.eks skal ha blitt banket opp flere ganger. Og sikkert andre også. Mao, de banker de de ikke liker..

Blitz-organisasjonen selv skjuler seg bak av at de "aldri støtter vold, og at det kun er enkelt-blitzere som deltar i den slags"... Skinnhellige typer det ja..

Jeg vil derfor ikke ha noen problemer med å si at jeg synes blitzere er verre enn nynazister.

EDIT: Overskrift med ett ord..

men jeg hr hørt t de har veeeeldig gode vafler :love:

Du har ikke hørt om JoachimR's amerikanske pannekaker da? :thumbup:

Vafler kan du få overalt. Kjøp etisk mel, så smaker det deg vel omtrent like godt... :shrug:

Enig med Dimiles: SNUT ER IN, BLITZ ER UT

har alltid hatt lyst til å smake amriknanske pannekaker, hvor bor du Joachim r?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234
sindres: Og det skulle bety?

Joachim: :D

Nada. Likte bare måten du ville stanse en diskusjon om Blitz på, i en tråd som handler om Blitz. Ble kun overrasket over at folk ignorerte det, og hylte litt for meg selv. Igjen; det betydde fint lite.

Lenke til kommentar

@dimiles: Vel, når du snakker om at blitzerne mangler respekt, så vet du kanskje ikke at huset var passe forfallent når det ble okkupert? Du vet kanskje heller ikke at blitz huser mange band som ellers ikke ville kunne ha øvd, kanskje du heller ikke vet at blitz-huset huser norges eneste kvinneradio? Eller at blitz er en veldig koslig kafè med stort sett hygglige folk? Jeg ser ærligtalt ikke problemet dere har med blitz.

Lenke til kommentar
@dimiles: Vel, når du snakker om at blitzerne mangler respekt, så vet du kanskje ikke at huset var passe forfallent når det ble okkupert? Du vet kanskje heller ikke at blitz huser mange band som ellers ikke ville kunne ha øvd, kanskje du heller ikke vet at blitz-huset huser norges eneste kvinneradio? Eller at blitz er en veldig koslig kafè med stort sett hygglige folk? Jeg ser ærligtalt ikke problemet dere har med blitz.

og gode vafler:p

Lenke til kommentar
huser mange band som ellers ikke ville kunne ha øvd, kanskje du heller ikke vet at blitz-huset huser norges eneste kvinneradio?

- utenom kanal 24 :D haha

Btw.. at man lager egne radiokanaler kun for kvinner og kvinnepropaganda fremmer ikke akkurat likestillingen...

Lenke til kommentar

kanskje du heller ikke vet at blitz-huset huser norges eneste kvinneradio?

Er det noe positivt? Hva om Blitz hadde hatt Norges eneste manneradio. Hadde det vært like positivt?

Eller at blitz er en veldig koslig kafè med stort sett hygglige folk?

Hoho, skal like å se hvor hyggelige de er hvis jeg kommer med et Israelsk flagg rundt skuldrene.

Lenke til kommentar

Og derfor kan man liksom bare "ta" et hus da mener du? Bare fordi det er forfallent? La meg si det på denne måten;

Jeg går inn i et tomt hus, lager en kafé der og litt forskjellig. Er det da mitt? :hrm:

Selvom de gjør noe positivt ut av huset har de da FAEN ikke rett på det? Herregud olsen, det skjønner vel du og?? Mulig jeg er slem nå. Blitz har gjort mye ut av huset, men de kan vel faen ikke gjøre krav på det av den grunn?

Forsåvidt er det vel likegyldig om huset er forfallent eller ikke når det er staten det tilhører.

Lenke til kommentar

Eller at blitz er en veldig koslig kafè med stort sett hygglige folk?

Hoho, skal like å se hvor hyggelige de er hvis jeg kommer med et Israelsk flagg rundt skuldrene.

Tror ikke du trenger det en gang.. Burde kanskje forsøkt å gå inn der i min blå Dior-skjorte, så ville det nok ikke gå lenge får jeg var ute igjen..

Ellers: Enig med Dimiles. Eiendomretten er vi så heldige å ha grunnlovsfestet i Norge.

Lenke til kommentar

Jeg ser ikke problemet med at kommunens innbyggere tar huset og gjør noe positivt med det, hvorvidt disse menneskene eier huset eller ei anser jeg som revnende likegyldig.

@Sumptrollet: Poenget med en kvinneradio er ganske enkelt at det er kvinnen som er undertrykt i dag, ikke mannen. Derfor er det kvinnen, ikke mannen som må kjempe for frihet.

Hva som ville skjedd om du hadde tuslet inn på blitz inntullet i ett israelsk flagg aner jeg ikke, antakeligvis ville du blitt kjeppjagd. Men det ville vel jeg også om jeg tuslet inn på ett israels venner møte med palestinaskjerf, palestinsk flagg og boikott israel plakat.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...