Gå til innhold

Blitzhuset

Anbefalte innlegg

Ja, Dimiles hadde faktisk rett, vi har aldri hatt noen Blitztråd ;) Så da er det på tidet!

Blitzerne okkuperer et hus i Pilestredet. Mange av dem er voldelig, og tar ikke fem øre for å banke noen de ikke liker. Gjerne v.hj.a. balltrær, både meg og uten pigger. Særlig nynazister får svi. Men Vestre Aker Unge Høyres styret f.eks skal ha blitt banket opp flere ganger. Og sikkert andre også. Mao, de banker de de ikke liker..

Blitz-organisasjonen selv skjuler seg bak av at de "aldri støtter vold, og at det kun er enkelt-blitzere som deltar i den slags"... Skinnhellige typer det ja..

Jeg vil derfor ikke ha noen problemer med å si at jeg synes blitzere er verre enn nynazister.

EDIT: Overskrift med ett ord..

Endret av JoachimR
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette er jo en gylden mulighet for noen å forklare meg hva Blitzerne Egentlig står for..... Anybody?

blitz.no?

Blitzere er ingen homogen masse, men forskjellige mennesker med forskjellige meninger. Noen er anarkister, noen er sosialister, noen er kommunister mens andre bare er anti-rasister og atter andre igjen henger på blitz pga musikk eller fordi de liker miljøet.

Vestre Aker Unge Høyre kan bare ikke eksistere. Makan til besteborgerlig navn har jeg aldri vært borti :p

Lenke til kommentar

Blitzerne har bare misforstått dette med politikk... uansett hvor politisk korrekte meninger de har, klarer de ikke holde seg i skinnet, og de gjør skam på sosialister.

Enig med kapitalistene her, man bør starte et annet hus for sosialistisk og antirasistisk ungdom, og legge ned blitz.

Lenke til kommentar
Blitzerne har bare misforstått dette med politikk... uansett hvor politisk korrekte meninger de har, klarer de ikke holde seg i skinnet, og de gjør skam på sosialister.

Enig med kapitalistene her, man bør starte et annet hus for sosialistisk og antirasistisk ungdom, og legge ned blitz.

Og putt dette huset laaangt ut på landet, Fetsund eller deromkring ;)

Lenke til kommentar

Det finnes allerede et slikt "hus". Fengsel heter det.

• Liker 1
Lenke til kommentar

:w00t:

Fengsels og forbedrelsesleire er nok saken for en del av dem ja...

Lenke til kommentar

Vil nok tro at FRP-folk er overrepresentert i fengsler :p

Lenke til kommentar

Hvordan kan du tro fengselsfugler stemmer på noen som vil ha strengere straffer?

Lenke til kommentar

Det starta SV med i fjorårets skoledebatt hos oss: vet ikke om det var reelle tall, men han hevdet at mens 1% av innvandrerne hadde blitt dømt for kriminelle handlinger, hadde 5% av FPU blitt det samme :D

Lenke til kommentar
Ja, Dimiles hadde faktisk rett, vi har aldri hatt noen Blitztråd ;) Så da er det på tidet!

Blitzerne okkuperer et hus i Pilestredet. Mange av dem er voldelig, og tar ikke fem øre for å banke noen de ikke liker. Gjerne v.hj.a. balltrær, både meg og uten pigger. Særlig nynazister får svi. Men Vestre Aker Unge Høyres styret f.eks skal ha blitt banket opp flere ganger. Og sikkert andre også. Mao, de banker de de ikke liker..

Blitz-organisasjonen selv skjuler seg bak av at de "aldri støtter vold, og at det kun er enkelt-blitzere som deltar i den slags"... Skinnhellige typer det ja..

Jeg vil derfor ikke ha noen problemer med å si at jeg synes blitzere er verre enn nynazister.

EDIT: Overskrift med ett ord..

men jeg hr hørt t de har veeeeldig gode vafler :love:

Lenke til kommentar
BLITZ ER UT, SNUT ER INN!

Jeg er så forbanna lei av møkka-blitz. EOD.

BLITZ ER UT, SNUT ER INN!

(hvertfall noen, litt rasebevisste, hyggelige snut, ikke de maktsyke taperne)

:D

Jeg liker seriøst politiet i de fleste tilfeller. Og jeg _HATER_ Blitz i alle tilfeller. De eier faen ikke huset, men setter krav på det for det?

KAST DEM UT.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...